Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: کیفیت خودروهای تولید داخل هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است و از نظر پلیس کماکان مشکل کیفیت وجود دارد.

وی افزود: موضع ما همان است که در قبل اعلام کردیم و خودروی تولید داخل همچنان مشکلات ایمنی دارد و نیاز به ارتقاء دارد و هیچ اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداده و اگر وزارت صنعت ادعا کرده در حال افزایش کیفیت است این ها داستان و ادعایی بیش نیست و هیچ اتفاقی نیفتاده و رانت و مافیا همچنان با قوت کار خود را پیش می برد و به کسی پاسخ‌گو نیست  و همچنان شاهد مشکلات کیسه هوا در خودروها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص از سرگیری شماره گذاری دو خودرو سمند و تیبا که به دلیل مسائل ایمنی متوقف شده بود، گفت: پلیس نباید پاسخ این را بدهد بلکه باید سازمان استاندار اعلام کند چه اتفاقی افتاده است که خودروهایی که پیشتر اعلام کردند فاقد استاندار است حالا استاندار گرفت. 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی (یکشنبه  ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی فرمودند: " ما در برخی از محصولات داخلی متأسّفانه شاهد این هستیم که به کیفیّت توجّه نمی‌شود؛ این خیلی بد است. این همه حمایت در این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده، امّا کیفیّت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند، درست هم می‌گویند، حق با مردم است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمند تیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی