Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصار الله یمن در سخنانی که به مناسبت روز عاشورا برگزار شد، قیام امام حسین را برای مقابله با کودتای امویان علیه دین توصیف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصار الله یمن در سخنرانی خود که شبکه المسیره و چند شبکه دیگر آن را پخش کردند، تاکید کرد: ما همچنان که در عصر امام حسین امتی مورد هدف قرار گرفته بودیم امروز نیز به همان شکل و در همان سطح مورد هدف بدخواهان قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا و اسرائیل امتداد مسیر یزید بوده و هر کسی که در صف آنها و در راستای منافعشان قرار بگیرد، همانند ابن زیاد و شمر است.

سید عبدالملک بدر الدین الحوثی همچنین تاکید کرد: دشمنان ما سعی در به مذلت کشاندن، به زانو در آوردند، به استثمار کشاند وبه زیر سلطه بردن ما دارند.

رهبر انصار الله اضافه کرد: آمریکای‌ها و اسرائیلی‌ها عقده آن را دارند که امت اسلامی به امتی مستقل و مخالف تبعیت از آنها شود، از اینرو دشمنان تلاش دارند تا امت اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کرده و آن را مطیع و وابسته خود کنند.

به گفته رهبر انصار الله یمن: منبع اصلی خطر یزیدی در عصر حاضر ما آمریکا، اسرائیل و مزدورانش هستند، از اینرو واقعیت‌ها بر ما حکم می‌کنند که ما در موضع امام حسین در مخالفت با ظلم و ظالمان قرار بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: رویکرد آمریکایی، اسرائیلی رویکردی شیطانی است که تمام جامعه بشری و در راس آنها جامعه اسلامی را به تباهی می‌برد.

به گفته سید عبدالملک بدر الدین، امت اسلامی یا باید دست ذلت و بردگی را به آنها داده و سلطه دشمنان را بپذیرد یا آن که به مقابله با آن پرداخته و این موضع مسئولانه است، زیرا پذیرش سلطه دشمنان به معنی از دست دادن همه چیز، هم دنیا و هم آخرت است.

او تاکید کرد کرد: دشمنان امت تلاش دارند تا سازش را از طریق کتب درسی و گفتمان دینی عادی انگاری کنند، آنها می‌خواهند که امت اسلامی رهبری صهیونیسم را به عنوان وکیل آمریکا بپذیرد، امری که مستلزم مسخ اصول امت و فاسد سازی آن است.

برگزیدن یکی از نمادهای سازش و حامیان صهیونیست‌ها به عنوان خطیب روز عرفه و اجازه دادن به یهودیان برای رسیدن به مکه و مدینه اقدامات خطرناکی علیه مقدسات اسلامی است که رخ داد، هتک حرمت کعبه یکی از گام‌های سازش است که اهانت به امت اسلامی محسوب می‌شود.

در مقابل هرچه بر گام‌های سازشکارانه افزوده شود، گام‌های خصمانه علیه ساختار داخلی امت اسلامی و آزادگانش هم به همان میزان افزایش می یابند و هرچه وابستگی و تبعیت از آمریکا و اسرائیل بیشتر شود، میزان کینه علیه فرزندان امت که در برابر این اقدامات مقاومت می‌کنند، هم افزوده می‌شود.

عبدالملک الحوثی با اشاره به مسئله فلسطین هم تاکید کرد: امروز دشمنی عربستان و امارات متحده عربی و رژیم‌های سازشکار علیه مجاهدین فلسطینی امر آشکاری شده است، رژیم عربستان هر انسانی که در این زمینه فعالیت کند رازندانی و حمایت از فلسطین را جرم انگاری کرده است.

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر انصار الله یمن امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد