Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را مطالبه‌گران حق، وجدان بیدار جامعه و مجاهدانی سختکوش و خستگی ناپذیر در مسیر تنویر افکار عمومی جامعه دانست.

متن پیام دکتر محمد مخبر به شرح زیر است:

خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و کسانی که به نحوی انعکاس دهنده وقایع و رویدادها هستند، رسالتی سنگین در برابر جامعه و افکار عمومی بر دوش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران مطالبه‌گر حق، وجدان بیدار جامعه و مجاهدانی سختکوش و خستگی ناپذیر در مسیر تنویر افکار عمومی جامعه هستند که قلم و ابزار اطلاع رسانی خود را جسورانه در راه سلامت و تعالی فرهنگی جامعه بکار می‌گیرند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار که امسال با عاشورای حسینی مصادف شده، بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌های مخلصانه و مجدانه تصویرگران و نگارندگان وقایع اعلام می دارم و امیدوارم بتوانیم بسترهای لازم را برای فعالیت روشنگرانه خبرنگاران بیش از پیش فراهم کنیم.

 

تماشاخانه بشنوید | دست از تن "عباس" چکیده است - محسن چاووشی ببینید| ۷۷ سال پیش در چنین روزی؛ بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

*تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

* غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

این خبر تکمیل می شود...

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901675

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است