Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا موفق به شکست پاکستان شد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم جوانان ایران در نخستین گام رقابت‌های کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف تیم پاکستان رفت و حریف خود را سه بر یک شکست داد. شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم ست اول را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مسابقه جوانان ایران که اولین بازی رسمی را تحربه می‌کردند با اشتباهات فردی تا زمان استراحت فنی اول ۸ بر ۶ از حریف باتجربه خود عقب افتادند. زمانی که فاصله امتیازات بیشتر شد مومنی مقدم دست به تغییر تیم زد و یونس جوان به بازی آمد، ولی پاکستانی‌ها با دفاع و ‌اسپک های خوبی که شماره ۱۱ (مظهر) و شماره ۲۴ (احمد) زدند، نهایتا این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان دادند.

در ست دوم بازی عالی جوانان ایران خصوصا در خط سرویس آنها را چهار بر یک پیش انداخت ولی باز هم عدم تمرکز و نداشتن سرعت ، باعث شد پاکستانی‌ها در امتیاز ۱۳ بر ۱۱ دو امتیاز پیش بیافتند. بعد از گرفتن تایم اوت ازسوی مومنی مقدم و تذکرات کادر فنی ورق برگشت و تیم ملی جوانان ایران با سرویس‌های پرشی گلزاده و تقسیم پاس  عرشیا به‌نژاد و دریافت های خوب جلوداریان پاکستان را مقهور هنرنمایی خود کرد و این ست را ۲۵ بر ۱۶ به نفع خود به پایان رساند.

در ست سوم تا امتیاز ۶ بازی پایاپای دنبال شد ولی بازی خوب و سرویس‌های عالی بازیکنان ایران از جمله یونس جوان باعث شد که ایران در امتیاز ۱۵ بر ۱۰ پنج امتیاز از حریف خود پیش بیافتد و در ادامه ضربات پایپ تیم جوانان که به درستی و با دقت انجام می‌شد، همراه با سرویس‌های متوالی منجر به امتیاز، ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود تیم ملی ایران به اتمام رسید.

در ست چهارم، با توجه به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری جوانان ایران و دفاع روی تور تیمی عالی و سرویس‌های پرشی که بازیکنان پاکستان را کلافه کرده بود و همچنین اسپک های بدون اشتباه قلی‌زاده و پاس‌های سرعتی به‌نژاد و عملکرد عالی سایر بازیکنان در دریافت، برتری کامل را برای ایران بدنبال داشت و حوانان والیبال ایران ست چهارم و نهایی را با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ با برد پشت سر کذاشتند.

تیم ملی جوانان با کسب این پیروزی و سرگروهی گروه B این رقابت‌ها، به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی ایران ، تیم جوانان ایران ، والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم جوانان ایران والیبال جوانان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی‌وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل بیلبائو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم‌تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمئونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی‌پائول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمئونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع ۳ بر یک دست پیدا کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تأثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن‌ها می‌شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان