Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@08:27:26 GMT

حضور معاون مطبوعاتی در ایسنا

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۱۳۰

حضور معاون مطبوعاتی در ایسنا

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با همراهی مدیرکل مطبوعات داخلی در ایسنا حضور یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، فرشاد مهدی‌پور - مدیرکل امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - عصر روز عاشورا که امسال با روز نکوداشت مقام خبرنگار همزمان شده است، به‌همراه ایمان شمسایی - مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی - در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایران اکونومیست) حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، مهدی‌پور و شمسایی با حضور در جمعی به‌نمایندگی از خبرنگاران، مترجمان، عکاسان، مدیران و کلیه دست‌اندرکاران ایران اکونومیست، علاوه بر خداقوت بابت پوشش خبری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی همکاران ایران اکونومیست در دفتر مرکزی و نمایندگی‌های سراسر کشور تبریک گفتند.

این دو مقام مسوول در حوزه اطلاع‌رسانی همچنین دقایقی درباره مسائل مربوط به حوزه رسانه در کشور گفت‌وگو کردند و شنونده‌ پیشنهادهای ایران اکونومیستیی‌ها در این زمینه بودند.

 

فرشاد مهدی‌پور فرشاد مهدی‌پور - ایمان شمسایی

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: معاون مطبوعاتی ، فرشاد مهدی‌پور ، ایمان شمسایی ، روز خبرنگار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: معاون مطبوعاتی فرشاد مهدی پور ایمان شمسایی روز خبرنگار ایران اکونومیست فرشاد مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد

ایسنا/آذربایجان شرقی ترکیب تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اعلام شد.

تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی