Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خانکه در این پیام آورده است: ۱۷ مرداد روز خبرنگار، روایت تلاشی درهم آمیخته با از خودگذشتگی برای همنوع است، اندیشه و قلمی که افراد جامعه را به آگاهی، رشد و بالندگی دعوت می‌کند و مجاهدت در عرصه آگاهی را مقدس می‌گرداند.

خبرنگاران بسیاری که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، برای تحقق این هدف شهید شدند، الگویی ساختند برای خبرنگاری که در آخرین دقایق فروپاشی مزارشریف به دست طالبان، دست از رسالت خود نکشید تا به وظیفه آگاهی رسانی به اقصی نقاط جهان، عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ حرمت این قلم، روایت آزادی خواهی و حق طلبی است، تا جهانی را به روشنایی برساند و دنیا را از نشانه‌های فقر فرهنگی، گرسنگی، تبعیض، نابرابری، بی عدالتی، آسیب، بیماری و هر آنچه که انسان و انسانیت را نشانه گرفته است، پاک گرداند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه در کشورمان وظیفه‌ای سنگین‌تر نیز به عهده دارند، چرا که باید با قلم خود، از آرمان‌ها و ارزش‌های این سرزمین نیز دفاع کنند و در جبهه جنگ نرم، با شجاعت و قدرت ایستادگی کرده و با چشمی بینا و زبانی گویا، مسیر سبز حقیقت را هموار سازند.

با گرامی داشت یاد خبرنگاران و روایتگران شهید کشورمان، فرارسیدن این مناسبت را به همه خبرنگاران همکار در حوزه نظام سلامت و دیگر خبرنگاران که حرفه خود را با هدفی ارزشمند چون " اطلاع رسانی مسئولانه " پیوند زدند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در این راه را دارم.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روزخبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، کلیپی در حال حاضر از حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که این استاد حوزه علمیه در آن کلیپ به بیان نشانه‌های انسان با کرامت و کریم می‌پردازد.

در ادامه این کلیپ تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6085533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟
  • علائم و نشانه‌های مالاریا (اینفوگرافی)
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند