Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به جلو ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، پس از ۵ روز مذاکره فشرده میان هیئت‌های مذاکره‌کننده حاضر در وین، مواضع کشورمان با طرف‌های مقابل به اشتراک گذاشته و در برخی موضوعات نیز پیشرفت‌های نسبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دور از مذاکرات هیئت‌های آلمان، انگلیس و فرانسه حضور نداشتند.

امروز «انریکه مورا» معاون هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی ایده‌های جدیدی را پیرامون برخی موضوعات باقی‌مانده ارائه کرده که بررسی جامع آن از سوی ایران و سایر کشورها نیازمند بررسی دقیق‌تر در پایتخت‌ها است.

تا ساعاتی دیگر هیئت‌های مذاکره‌کننده، وین را به مقصد پایتخت‌ها ترک می‌کنند تا ایده‌های طرح شده از سوی انریکه مورا را به صورت دقیق‌تر و کامل بررسی کنند.

گزارش‌های رسیده به «نورنیوز» حاکی است با وجود پیشرفت نسبی در موضوعات باقی‌مانده، روند پیشرفت در همه موضوعات یکسان نیست.

برخی رسانه‌ها و مقامات سیاسی غربی امروز با انتشار خبری غیر واقعی مدعی شدند که متن توافق نهایی آماده شده است.

گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی ۵ روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.

مشابه دوره‌های قبلی به محض پیشرفت اندک در مذاکرات، رسانه‌های غربی با انتشار اخبار هدفمند و غیر واقعی مدعی می‌شوند که ایران از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی کرده است.

در همین خصوص؛ یک مقام مطلع حاضر در مذاکرات وین به «نورنیوز» گفت: هیئت مذاکره‌کننده ایرانی همچون دوره‌های قبلی همچنان بر دستیابی به توافقی قوی، پایدار و قابل اتکاء متمرکز است و این مسیر تا احقاق حقوق ملت ایران و اطمینان از عدم تکرار رفتارهای زیاده‌خواهانه و غیر قانونی آمریکا ادامه خواهد یافت.

منبع : نور نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت مذاکرات وین ایران برنامه هسته ای خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب جمکران با بیش از ۵۰۰ عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۱۰ عنوان تازه های نشر این انتشارات هستند.

رونمایی از کتاب‌های انتظار و مهدویت،رمان های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال پیش تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. ۳۰۰ اثر نیز از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

همچنین نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های این انتشارات برای نمایشگاه کتاب است.

کد خبر 6092894 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد