Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: امروز 4 کشتی دیگر از اوکراین شامل غللات و دانه روغنی به کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، 4 کشتی اوکراینی در حال خروج از دریای سیاه برای صادرات محموله این کشور به کشورهای مقصد هستند که بر اساس توافقی که قبلا با روسیه انجام شده صورت می گیرد.

مقام گمرک دریایی اوکراین در فیس بوک خود اعلام کرده که 4 کشتی با بار حدود 170 هزار تن از ذرت و دیگر محصولات کشاورزی و غذایی دریای سیاه را ترک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات غلات این کشور بر اساس توافقی است که با میانجیگری ترکیه و حضور نماینده سازمان ملل متحد بین روسیه و اوکراین برای صادرات انجام شده صورت گرفته است.

سازمان ملل متحد و ترکیه ماه پیش و پس از آنکه این نهاد بین المللی هشدار داد که به دلیل قطع صادرات از اوکراین و حبس شدن مواد غذایی در این کشور امکان هر گونه قحطی در کشورهای دیگر وجود دارد، به این توافق کمک کردند که اوکراین بتواند محصولات کشاورزی خود را صادر کند. 

روز شنبه یک کشتی با پرچم خارجی و برای اولین بار پس از وقوع جنگ در این منطقه وارد اوکراین شد  تا گندم از این کشور بارگیری کند.

محموله گندم روز گذشته وارد لبنان شده و مقامات اوکراین پیش بینی کرده اند که می توانند ماهانه دو تا 5 میلیون تن کالای اساسی کشاورزی صادر کنند.

وزیر دفاع ترکیه گفته است که دو کشتی به مقصد ترکیه و دارای بارهای 66 هزارتن و 44 هزار تن ذرت است و دو کشتی دیگر یکی با 45 هزار تن ذرت به مقصد چین و دیگری با 6 هزار تن روغن آفتابگردان به مقصد ایتالیا می رود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا ترکیه چین کشتی برنا هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک

داور برجسته کشتی ایران برای قضاوت در آخرین مرحله انتخابی این رشته برای المپیک که در ترکیه برگزار خواهد شد، دعوت شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی زاده داور المپیکی کشتی ایران و رییس کمیته داوران استان تهران را برای حضور و قضاوت در مسابقات کسب سهمیه نهایی پاریس ۲۰۲۴ (در کشور ترکیه) انتخاب و دعوت کرد.

این رقابت‌های حساس، آخرین شانس کشتی‌گیران باقی‌مانده برای کسب جواز شرکت در بازی های المپیک تابستانی پاریس خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان