Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@04:01:14 GMT

نهضت عاشورا باشکوه‌ترین سرمشق تربیت است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۵۴۹

نهضت عاشورا باشکوه‌ترین سرمشق تربیت است

مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: در بستر قیام عاشورا، الگو‌هایی شکل گرفته که در هیچ‌کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحشمت اله حیات الغیب در دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران اظهار داشت: در بستر قیام عاشورا، الگو‌هایی شکل گرفته که در هیچ‌کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار که روز عاشورا انجام شد، مدیر کل زندان‌های استان تهران ضمن حضور در مراسم عزاداری مددجویان کانون اصلاح و تربیت با اشاره به نقش قیام عاشورا در تربیت نسل حسینی گفت: تربیت، یکی از حیاتی‌ترین نیاز‌های جامعه بشری بوده و از مهمترین حقوق فرزندان بر والدین، بخصوص مادران است.


سیدحشمت اله حیات الغیب تصریح کرد: زمانی که انگیزه و فکر کودک عاشورایی شده و از آرمان‌های حسینی الهام گیرد، در موقعیت‌های مختلف زندگی با ذهن فرد عجین شده و ظاهر می‌شود.


وی ادامه داد: نهضت عاشورا از جمله با شکوه‌ترین سرمشق‌ها است، چرا که در بستر این قیام، الگو‌هایی شکل گرفته که در هیچ‌کجای عالم همانندی برای آن وجود ندارد.


وی خطاب به مددجویان نوجوان بیان داشت: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی‌ها موجب می‌شود بهتر با فرهنگ حسینی آشنا شده، امر به معروف مسیر زندگی را روشن و موجب دوری از رفتار‌های اشتباه گذشته شود.


در این دیدار که اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت نیز حضور داشت، مدیرکل زندان‌های استان تهران فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، آموزشی و رفاهی مددجویان را نیز مورد بررسی قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیرکل زندانهای تهران نهضت عاشورا قیام عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است