Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون و ملی‌پوش دوچرخه سواری درباره بازیهای کشورهای اسلامی صحبت کردند‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول هاشم کندی سرپرست دوچرخه سواری پس از پایان رقابتهای پیست دوچرخه‌سواری اظهار داشت: کسب دو‌مدال نقره در پیست رضایت بخش بود و انشالله بچه ها بتوانند در جاده هم خوش بدرخشند.

وی گفت: در بخش بانوان هم نتایج خوب بود زحمتشان را کشیدند ولی همین دو‌مدال نشان می دهد اگر حمایت شویم، در بخش تجهیزات و مالی قطع دوچرخه سواری بعنوان رشته ای پر مدال همواره در رقابتها بر روی سکوی قهرمانی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هاشم کندی گفت: در این مسابقات هر تیم دو تا نماینده داشت. بطور مثال هر دو ورزشکاران کشورهای امارات ازبکستان قزاقستان در سطح اروپا کار می کنند و در آنجا اردو دارند و مسابقه می دهند و مستقیم به قونیه آمدند. اگر چه راه سختی در پیش داریم اما قطعا اگر حمایت مادی و تجهیزاتی می شدیم، بهتر بودیم.   گنج خانلو: بازیهای کشورهای اسلامی قهرمانی جهان ورزش اسلام است گنج خانلو رکابزن تیم ملی دوچرخه‌سواری درباره بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: اصلا فکر نمی کردم سطح ورزشکاران بازیها اینقدر بالا باشد و رقبا اینقدر قوی و آماده باشند. اکثر اردو و‌ مسابقات اروپایی بودند و برای مدال آمده بودند. وی گفت: شاید این بازیها ژاپن و کره و چین نداشته باشد ولی بهترینهای ورزش کشورهای مسلمان را دارد. گنج خانلو گفت: ورزشکاران باید این فکر را از ذهن‌شان بیرون کنند که سطح مسابقات اسلامی پایین است. امیدوارم در بخش جاده نتایج بهتری بگیریم.

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی دوچرخه سواری گنج خانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم