Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:02:55 GMT

چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می روند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۶۲۶

چهار تکواندوکار ایران فردا به مصاف رقبای خود می روند

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی‌های کشورهای اسلامی از فردا سه شنبه ۱۸ مردادماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در همین روز نخست رقابت‌های تکواندو نیز آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز از مسابقات تکواندو، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار می‌شود که نسترن ولی زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسایی و حسین لطفی نمایندگان کشورمان می‌باشند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم ۱۶ تکواندوکار حضور دارند که مهدی حاج موسایی دور نخست «یوسف الگالف» از کویت را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و سنگال مبارزه می‌کند. در قسمت بالایی جدول نیز نمایندگان ترکیه، اردن، مراکش و قزاقستان حضور دارند.

حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست «فو کم» از مالزی را پیش رو دارد و سپس به دیدار «ماگمدوف» از آذربایجان می‌رود. در این وزن ۱۹ تکواندوکار حضور دارند که لطفی در صورت کسب پیروزی در این دو دیدار برنده ساحل عاج و لبنان را پیش رو دارد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم دختران، ناهید کیانی در میان ۱۷ تکواندوکار دور نخست باید با «دمنتووا» از قزاقستان مبارزه کند و سپس به مصاف «کامایووا» از ازبکستان می‌رود. برنده آذربایجان و تاجیکستان رقیب دور سوم کیانی خواهد بود.

نسترن ولیزاده هم در وزن ۵۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده آذربایجان و مراکش خواهد رفت. در این وزن ۱۰ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5558783

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی تیم ملی تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال هندبال بازیهای کشورهای اسلامی هندبال بانوان مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال رقابتهای جهانی حسین طیبی تکواندو جمهوری مقدونیه شمالی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!