Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@14:20:56 GMT

راه‌های درمان شکم افتاده و شل

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۶۵۱

راه‌های درمان شکم افتاده و شل

بهترین درمان شکم شُل و آویزون چیه؟ مرحله اول: آغاز تمرین مرحله دوم: آماده شدن مرحله سوم: خم شدن به سمت پایین مرحله چهارم: چرخیدن افقی مرحله پنجم: نفس عمیق مرحله ششم: تکرار تمرین‌ها روغن ماهی را از دست ندهید از مصرف مواد غذایی نفاخ بپرهیزید نسخه گیاهی و طب سنتی برای سفت کردن شکم شل و افتاده در ۱۰ روز: بهترین درمان شکم شُل و آویزون چیه؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدت‌ها رژیم میگیرم تا چربی شکم آب شود بعد تازه این صحنه‌ای به مراتب آزار دهنده‌تر می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها بعد از ورزش و رژیم‌ها سخت تازه به این مرحله رسیده اند که نمی‌توانند این شکم افتاده و شل را از بین ببرند.

برای بدست آوردن بهترین نتیجه از این تمرینات توصیه می‌کنیم همه مراحل را به ترتیب انجام دهید. مزیت این کار‌ها در این است که علاوه بر سفت کردن شکم، زندگی شادتری خواهید داشت و کمردرهایتان هم برطرف خواهد شد.

مرحله اول: آغاز تمرین

در اولین قدم توصیه می‌کنیم حتما کمی نرمش کنید تا بدنتان گرم شود. سپس صاف بایستید، دست‌های خود را روی پهلو‌ها بگذارید. برای آسیب ندیدن پا‌ها بد نیست یک تشک یوگا یا پتو روی زمین پهن کنید.

مرحله دوم: آماده شدن

همچنان که دست‌هایتان روی پهلو‌ها قرار دارند، پا‌های خود را بیشتر از عرض شانه باز کنید. به یاد داشه باشید که نوک پا‌ها باید به سمت بیرون باشند.

مرحله سوم: خم شدن به سمت پایین

دست‌های خود را روی زانو‌ها بگذارید. در این حالت ران‌ها کشیده می‌شوند و درد می‌گیرند. این حرکت‌ها را آهسته و با دقت انجام دهید و مطمئن شوید که همه ماهیچه‌های پا کشیده می‌شوند و درگیر این تمرین هستند.

مرحله چهارم: چرخیدن افقی

در این مرحله تمرینات به بخش اصلی می‌رسد. همان طور که پا‌ها باز هستند و کف دست‌هایتان روی ران در نزدیکی زانو‌ها قرار دارند، باید به سمت جلو خم شوید، شانه سمت راست خود را به سمت چپ و داخل بچرخانید. به این صورت ماهیچه‌های ران‌های پا، کمر و پشت کشیده خواهند شد. به مدت ۳ ثانیه در همین حالت بمانید و دوباره به پوزیشن قبلی بازگردید.

مرحله پنجم: نفس عمیق

در حالی که پا‌ها باز هستند، شما خم شده‌اید و دست‌هایتان روی ران‌هایتان قرار دارد، چند نفس عمیق بکشید.

مرحله ششم: تکرار تمرین‌ها

مرحله چهارم این تمرین را در جهت مخالف تکرار کنید. یعنی این بار شانه چپ را به سمت راست و داخل بچرخانید. این تمرین به افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک شایانی می‌کند، سبب از بین رفتن درد‌های کمری می‌شود و ماهیچه‌های شکم و ران را سفت می‌کند.

هر روز همه تمرین‌ها را دو بار پشت سر هم تکرار کنید.

روغن ماهی را از دست ندهید

برای مقابله با چربی‌های جمع شده در قسمت تحتانی شکم نیاز به مکمل نیز دارید. این مکمل‌ها به ایجاد تعادل در هورمون‌ها (که باعث ذخیره‌سازی چربی‌ها و حتی مانع از آب شدن آن‌ها می‌شوند) کمک می‌کنند. نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف کپسول‌های روغن ماهی (۳۰۰ میلی‌گرم روغن ماهی خالص) مانع از ذخیره‌سازی چربی‌ها می‌شود.

علاوه بر این محققان معتقدند که مصرف روزانه یک قرص مولتی‌ویتامین حاوی ویتامین B و منیزیم نیز موثر است. مصرف این مکمل‌ها نیز به ایجاد تعادل در عملکرد غدد فوق کلیوی و حذف چربی‌ها کمک می‌کنند.

از مصرف مواد غذایی نفاخ بپرهیزید

اگر احساس می‌کنید که شکمتان بزرگ شده است و کمربند اذیتتان می‌کند ممکن است در نتیجه‌ی جمع شدن هوای بیش از اندازه در روده‌ها باشد. برای کاهش تشکیل هوای زیاد در این بخش و صاف‌تر شدن شکم باید از مصرف مواد غذایی حاوی قند‌های غیرقابل‌هضم بپرهیزید.

توصیه می‌کنیم مصرف کلم‌ها مانند کلم‌برگ، گل‌کلم، بروکلی، پیاز، نخود، خیار، حبوباتی مانند عدس، لوبیا قرمز و ... را کاهش دهید. از نوشیدن آب گازدار، نوشابه‌ها و تمام نوشیدنی‌های گازدار دیگر بپرهیزید. تا حد امکان از جویدن آدامس بدون قند نیز خودداری کنید؛ چون حاوی شیرین‌کننده‌هایی هستند که در لوله‌ی گوارش تخمیر می‌شوند.

نسخه گیاهی و طب سنتی برای سفت کردن شکم شل و افتاده در ۱۰ روز:

این روش قدرتمند که شما پس از ۱۰ روز تاثیر آنرا خواهید دید باعث جمع شدن پوست شکم شما می‌شود چرا که این نوشیدنی همچون ارگانیسم قوی کار می‌کند؛ بنابراین بسیار مهم است تا با یک رژیم از انباشته شدن چربی در اطراف شکم جلوگیری کنیم:

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی رفع کننده شکم افتاده:

بازهم زنجبیل و نسخه‌ی تناسب اندام برای درمان شکم افتاده

یک و نیم قاشق غذا خوری پودر زردچوبه

۵ قاشق غذاخوری آبلیمو

نصف قاشق چایخوری فلفل

یک لیتر آب

طرز تهیه:

آب را بجوشانید و پس از جوشیدن کامل آن ۵ دقیقه بگذارید بماند و دریک کاسه جداگانه تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کنید.

حالا آب را به آن ظرف اضافه کنید و به طور کامل مخلوط کنید.

نوشیدنی قدرتمند شما آماده است و می‌توانید آنرا به مدت ده روز استفاده کنید تا افتادگی شکم شما از بین برود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر لاغری نفخ چاقی شکمی اخبار سلامت اخبار مرتبط ۵خوراکی که باعث بزرگی شکم می‌شود ۱۳۹۷/۱/۱۲ باورِ چاقی در اثر خورردن نان و برنج حقیقت دارد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۳ هر کاری کردی شکمت آب نشد؟ دلیلش اینجاست ۱۴۰۱/۵/۱۰ کدام ادویه برای معده مفید است؟ ۱۴۰۱/۵/۹ کیا بعد خوردن غذا این اشتباه خطرناک رو انجام میدن؟ ۱۴۰۱/۴/۱۰ درمان خانگی دل درد و رفع فوری نفخ دل پیچه با سرکه سیب ۱۴۰۱/۴/۳ آخرین ویدیو ها حمله‌ ور شدن پلیس کشمیر به عزاداران حسینی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۲۲:۵۶ مداحی سوزناک امیرمحمد متقیان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۱ اشک های مرحومه آزاده نامداری برای امام حسین (ع) + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۵۵ ماجرای عجیب سفر نفیسه روشن به کربلا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۳ امیر مقاره درحال پخش کردن نذری محرم + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۰۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۳:۲۶ مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب + عکس ۲۳:۰۸ راه حل هایی برای درمان اختلال خواب نوجوانان ۲۲:۵۶ حمله‌ ور شدن پلیس کشمیر به عزاداران حسینی + فیلم ۲۲:۵۶ راه های موثر برای کنترل هورمون گرسنگی ۲۲:۳۳ بارش باران سیل‌ آسا در کره جنوبی + عکس ۲۲:۲۵ چند حرکت نرمشی برای داشتن خواب راحت ۲۲:۰۷ شنا؛ ورزشی که در افزایش قد تاثیر دارد+ مفیدترین نوع ۲۲:۰۲ تماس تلفنی امیرعبداللهیان و بورل پس از پایان مذاکرات در وین ۲۱:۵۸ متن اتحادیه اروپا تنها مبنای احیای برجام است ۲۱:۵۶ توضیحات جوزپ بورل درباره مذاکرات وین ۲۱:۵۴ آمریکا: آماده احیای سریع برجام هستیم ۲۱:۴۷ راه های ساده برای جوان و شاداب شدن صورت ۲۱:۲۹ ۸ راه برای تشخیص جواهر تقلبی و اصل ۲۱:۲۵ شرط مهم انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳ عواقب تورمی به دلخواه ما نیست! ۲۱:۰۷ می خوای گردوی تازه سیاه نشه این روش و امتحان کن ۲۰:۵۸ اقتصاد جهان در تاریکی فرو می رود؟ ۲۰:۵۷ راه های درمان سریع تیروئید کم کار ۲۰:۴۴ افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲ گل کلم را اینطوری باید شست ۱۹:۵۷ کندوان به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد ۱۹:۵۴ مواد اولیه وارداتی تولید محصولات سلولزی را کاهش داد ۱۹:۵۳ ست کردن کفش و لباس؛ تضمین کننده جذابیت مردان ۱۹:۳۸ چه کسانی به آینه نگاه نمی‌کنند؟ ۱۹:۱۶ با این روش ها بوی سیر و پیاز را از دهان ببرید ۱۹:۰۹ زنانی که مردان را فراری می دهند، بشناسید ۱۹:۰۰ احتمال سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار؟ ۱۸:۵۰ بهترین زمان برای بارداری دوم و سوم ۱۸:۵۰ باقری به تهران باز می‌گردد ۱۸:۴۲ دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا: مذاکرات به اتمام رسید ۱۸:۳۳ روش های دقیق برای پایین آوردن تب کودکان ۱۸:۲۷ اعمال شب شام غریبان حسینی / وقایع غم انگیز در غروب عاشورا ۱۸:۲۰ علائم آبله میمونی چیست؟ ۱۸:۱۷ جریمه سه میلیاردی خشکاندن درختان یکی از خیابان های نیاوران ۱۸:۰۶ مردان مردادی در عشق چگونه اند؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر هیمالیا (جدول) ۱۷:۴۱ راه حل برای حشره نذاشتن برنج + مقابله با آن ۱۷:۲۸ ۹ عاملی که انسان را به موفقیت می رساند ۱۷:۱۲ زعفران را دم کنیم یا با یخ خوشرنگ می شود؟ ۱۷:۱۲ تحول عظیم خودروهای مرسدس بنز در راه است ۱۶:۵۶ می خوای گذشته تلخت و فراموش کنی، این ۵ نکته رو یاد بگیر ۱۶:۴۵ بلیط ١٧٠ میلیونی برای پرواز تهران چین ۱۶:۳۳ دانلود مداحی و نوحه شب شام غریبان حسینی محرم ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲ ارزان ترین خانه های تهران در پنج سال، ٨٠٠ درصد گران شدند ۱۶:۱۴ ممنوعیت واردات ماشین آلات معدنی؛ ثروت داریم ولی ابزار استفاده از آن را نه! ۱۶:۰۲ تصادف پراید با خرس در خراسان شمالی ۱۵:۵۴ جاده چالوس یک طرفه شد ۱۵:۴۵ هجوم مارهای سمی به ساحل چالوس و نوشهر / مردم از شنا در دریا پرهیز کنند ۱۵:۳۹ کشف سیاهچاله ای با جرم یک میلیون برابر بیشتر از خورشید ۱۵:۳۵ بهترین و بدترین سن طلاق برای کودکان و نحوه کمک کردن به آنها اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لاغری نفخ چاقی شکمی اخبار سلامت شکم افتاده درمان شکم روغن ماهی چربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی واقف بهروزی ادامه داد: این استان در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه، اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند، بر این اساس میزان هدفگذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولید کننده، راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود، افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوزهای کسب و کار است.

 

دیگر خبرها

  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا