Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فینال مسابقات تنیس روی‌میز مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، امیرحسین هدایی با شکست دادن هموطن خود نیما عالمیان صاحب مدال طلا شد و عالمیان به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پنجمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، ملی‌پوشان تنیس روی‌میز کشورمان به مدال طلا و نقره بخش مردان دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین هدایی، ملی‌پوش تنیس روی‌میز کشورمان با غلبه ۳ بر صفر در برابر محمد شفان از مالدیو و در دیگر دیدار پس از پشت‌سر گذاشتن پیروزی ۳ بر صفر در برابر نماینده کشور آلبانی به جمع هشت‌نفر برتر مسابقات راه یافت. وی در دور یک‌چهارم حریف لبنانی خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به نیمه‌نهایی راه یافت. این تنیسور سپس با پیروزی ۴ بر یک مقابل حریفی از عربستان‌صعودی به فینال راه یافت.

نیما عالمیان نیز با شکست دادن نماینده لبنان و سپس پیروزی ۳ بر یک در مصاف با عظمت ارگشوف حریفی از کشور قرقیزستان موفق به راهیابی به مرحله یک‌چهارم پایانی شد. عالمیان در مصاف با حریف ترکیه‌ای که با پیروزی ۳ بر صفر وی همراه بود موفق شد به نیمه‌نهایی صعود کند؛ تنیس‌باز کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی، به‌مصاف حریف قزاقستانی رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت و فینالیست شد تا در دیدار پایانی شاهد رقابت تمام ایرانی باشیم.

در مرحله نهایی مسابقات تنیس روی‌میز مردان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان هدایی با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به این ترتیب نیما عالمیان مدال نقره و امیرحسین هدایی صاحب مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.

کد خبر 594761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تنیس روی میز تیم ملی تنیس روی میز مسابقات تنیس روی میز تنیس روی میز ایران نیما عالمیان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امیرحسین هدایی نیما عالمیان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دور سوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز عربستان برگزار شد و نماینده ایران با پیروزی مقابل حریف خود توانست به جدول اصلی مسابقات راه یابد. 

نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مصر را شکست دهد. 

او پیش از این نمایندگان اتریش و بلژیک را شکست داده بود. 

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دور نخست به مسابقات مقابل نماینده رومانی شکست خورد و حذف شد. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

نوشاد عالمیان از ایران ( رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - محمد البیالی از مصر ( رنکینگ ۶۲ جهان) صفر 

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۸

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان