Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران جویای حقیقت و منادیان راستی و درستی هستند و به خیرخواهی و خلوص، از ناراستی‌ها برحذر می‌دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر  محمد علی زلفی گل به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آگاهی از رسالت اجتماعی و دیده‌بانی از تکالیف شهروندی؛ شرح شریف خبرنگاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه‌اندیشانی که جویای حقیقت و منادیان راستی و درستی هستند و به خیرخواهی و خلوص، از ناراستی‌ها برحذر می‌دارند. در روزگار ما بیش از دیگر روزگاران؛ اصحاب رسانه برای دانش و توانش ایران‌ اسلامی کوشیده‌اند و آیینه‌وار؛ نمای راستینی از تعالی و ترقی جامعه‌ی دانشگاهی را به نمایش گذاشته‌اند که بی این التفات شاید اتفاقات و اعتبارات علمی هم‌چون خورشیدی در پس ابرها چندان به چشم نمی‌آمد. مبارک‌تر آن که به تعمق و تامل و به نوش‌داروی نقد، خدمتگزاران این عرصه را به تصحیح، تصریح و ترمیم رویکردها همراهی نموده‌اند. 
تقارن روز نکوداشت اصحاب رسانه با بزرگ‌ترین خبر همه‌ی روزگاران یعنی "عاشورای حسینی" می‌تواند مؤید نقش نمایان خبرنگاران در زنده ‌نگاه ‌داشتن رویدادها باشد که از پس حماسه‌ی عظیم کربلا؛ مقرر گردید که مقابر و منابر و مواکب، در برابر خاموش ماندن و خاموش کردن آن خبر عظیم؛ از جان مایه بگذارند. آرزومندم به حُرمت محرم و به شرف شهیدان صحرای کربلا، سعادت و سربلندی بیش از پیش اصحاب ارجمند رسانه را شاهد باشیم.

بی شک خبرنگاران خبرساز، جهادگران عرصه تبیین و سرمایه سازان اجتماعی عصر حاضر بوده و در دانش پذیری و دانایی گستری در جامعه پیشتاز و پیشگام هستند. قامت، قدرت،  قلم و قدمتان پرتوان باد.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود

حسینی در جمع دانشگاهیان کرمان گفت: بسیاری از مسوولان دولت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند و این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه نیست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که آغازی است بر سایر تحولات جهانی، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است