Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا» کوچکترین موکب دار عراقی است که روایت عشق او به اباعبدالله الحسین (ع) این روزها در ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا، کودک نجفی (حدودا ۶ ساله) شب گذشته در آستانه تاسوعای حسینی (به تقویم عراق) مقابل در منزلشان در نجف موکبی کوچک تاسیس کرد با میزی کوچک و فلاسک‌های چای عراقی اما در خیابانی خلوت که محل گذر دسته‌های هیات‌های عزاداری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر محمدرضا، ویدئوی عزا و موکب داری غریبانه فرزندش را ثبت کرد در حالی که در تاریکی شب محمدرضا تنها در گذری خلوت ایستاده و چشم انتظار عزاداران بود.

فردای آن شب (شامگاه تاسوعای حسینی) مواکب و هیات‌های عزاداری نجف اشرف با اطلاع از عشق محمدرضای ۶ ساله، راه هیات‌ها را به سمت کوچه یک طفل دلباخته حسین (ع) کج کردند و از مقابل موکب کودک گذشتند تا رونق این موکب غریب و کودکانه زبانزد و صحنه‌هایی ثبت شود که در ویدئو می‌بینید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اباعبدالله الحسین ، نجف اشرف ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اباعبدالله الحسین نجف اشرف عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟

به گزارش خبرآنلاین،‌این سوالی بود که از سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در دولت دوازدهم پرسیده شد.

بطحایی ابتدا جواب داد:اجازه دهید این سوال را پاسخ ندهم.

اما در ادامه و در پاسخ به این سوال که «البته وقتی از معلم ها این سوال را می‌پرسیم آقای نجفی را انتخاب می‌کنند به نظر شما علت چیست؟»، گفت: شاید من با آن همکارانم هم‌عقیده بودم و به همین دلیل گفتم به سوال بعدی برویم. به چند دلیل آقای نجفی در دوران وزراتش توانست موفقیت زیادی به دست آورد. یک توجهی بود که او به معلم داشت و تکیه ایشان روی معلم بود. نکته دوم طولانی بودن مدت وزارت ایشان بود، اگر اشتباه نکنم ایشان ۹ سال وزیر آموزش‌وپرورش بود. این وزارت‌خانه از آن دستگاه‌هایی است که شما اگر کاری را در آن شروع کنی ظرف ۶ ماه و ۸ ماه و یک سال اتفاق نمی‌افتد و نیاز به زمان دارد. نکته سوم ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین وزیر آموزش‌وپرورش و رییس جمهور وقت بود که در هیچ دوره دیگری چنین تعامل و ارتباط و درک متقابلی نداشتیم. البته این‌ها به معنا نیست که ما به آقای نجفی انتقاد نداشته باشیم و من هم به‌عنوان کسی که آن دوره در آموزش‌وپرورش بودم انتقاداتی به ایشان دارم اما خاطرات بسیار خوبی از آن زمان در ذهن افراد وجود دارد ایشان به عنوان کسی که خدمات شایانی در آموزش‌وپرورش انجام داد، بسیار قابل تقدیر است و من همیشه به عنوان یک معلم و همکار برای ایشان آرزوی عاقبت به خیری دارم و امیدوارم با آن‌چه انجام داده محشور شود.

مشروح این گفت‌وگو را اینجا بخوایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902123

دیگر خبرها

  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی