Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:41:27 GMT

غرق شدن ۵ نوجوان در استخر آب کشاورزی خوشاب

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۹۷۶

غرق شدن ۵ نوجوان در استخر آب کشاورزی خوشاب

ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از غرق شدن پنج نوجوان در استخر آب کشاورزی خوشاب خبر داد.

غلام عباس کافی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طی اعلام گزارشی مبنی بر غرق‌شدگی به مرکز اورژانس سبزوار در روستای عبدل‌آباد از توابع شهرستان خوشاب، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و همچنین بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: هنگام رسیدن بر بالین مصدومان هیچکدام علائم حیاتی نداشتند ولی طبق پروتکل بالینی تعریف شده اقدامات پیشرفته هوایی برقرار و همراه عملیات احیا در مسیر انجام و حادثه‌دیدگان به مرکز درمانی واقع در خوشاب و بیمارستان واسعی سبزوار منتقل شدند.

کافی بیان کرد: یکی از مصدومان بعد از برقراری راه هوایی پیشرفته توسط کارکنان ناوگان عملیاتی تحویل بالگرد اورژانس هوایی شده که به بیمارستان واسعی منتقل شد.

وی گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی چهار مصدوم پس از اقدامات درمانی و عملیات احیای قلبی و ریوی در مسیر و بیمارستان برگشتی نداشتند.

رییس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: عملیات احیای قلبی ریوی یکی از مصدومان توسط کادر درمان موثر واقع شده و فعلا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حوادث غرق شدگی خوشاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران