Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای از تعلیق موقت بخش‌هایی از پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای راهبردی با آمریکا خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد که فراهم کردن دسترسی به بازرسان آمریکایی برای بازدید از تأسیسات نظامی بر اساس این پیمان راهبردی را به حالت تعلیق درآورده است چرا که «در شرایط استثنایی» امکان اتخاذ چنین تصمیمی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بی‌بی‌سی، در این بیانیه آمده است: «فدراسیون روسیه مجبور به اتخاذ این تصمیم شده است چرا که آمریکا در پی انجام بازرسی‌هایی است که با شرایط کنونی تطابق ندارد و باعث انتفاع یک طرفه ایالات متحده می‌شود».

بر اساس این بیانیه، تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه به خاطر جنگ اوکراین، مانع از سفر بازرسان این کشور به آمریکا برای انجام تحقیقات مشابه است.

روسیه اعلام کرده است که از طریق مجاری دیپلماتیک آمریکا را در جریان این تصمیم قرار داده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی که نام‌های آنها را ذکر نکرده است مدعی شد که آمریکا ارسال مهمات و تسلیحات را برای نخستین بار از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به اسرائیل به حالت تعلیق در آورده است.

آکسیوس به نقل از مقام‌های اسرائیلی گزارش داده که توقف ارسال مهمات، نگرانی‌های جدی داخل کابینه اسرائیل ایجاد کرده است.

کد خبر 849520 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم