Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی هندبال بانوان گفت: اگر به دنبال پیشرفت هندبال هستیم باید از حق آن دفاع کنیم.

ناهید غارسی، مربی هندبال بانوان درباره عملکرد تیم ملی هندبال نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازیکنان تیم ملی هندبال نوجوانان ابتدا موفق شدند قهرمان آسیا را به دست بیاورند و حالا هم در رقابت‌های جهانی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج به دست آمده کاملا مثبت است و صعود به جمع 16 تیم برتر جهان آن هم در نخستین تجربه کار کوچکی نبود.

وی افزود: اما اینکه این تیم چنین عملکردی داشته یک طرف ماجراست آنچه که مهم است حفظ این تیم است. فدراسیون باید به هر شکلی که ممکن است این تیم و بازیکنان را حفظ کند برای مثال با جذب اسپانسر خوب و تشکیل یک تیم در لیگ تیم را مدام در شرایط مسابقه نگه دارد تا تیم آماده‌ای برای همیشه داشته باشیم. اینکه بعد مسابقات تیم رها شود اتفاق خوبی نیست، موردی که ما همیشه در حوزه بانوان و اکثر رشته‌ها شاهد آن هستیم. اگر فدراسیون برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد این تیم در آینده می‌تواند قوی و منسجم در هندبال بانوان ایران به حساب بیاید.

غارسی درباره شرایط تیم ملی هندبال بزرگسالان در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره هندبال هم در لیست اعزام قرار گرفت و حالا هم در این بازی ها حضور دارد. البته برای این اتفاق خیلی تلاش شد، گله‌ای هم از همکارانم دارم که در این رابطه خیلی به هندبال کمک نکردند وقتی همه دنبال پیشرفت این رشته هستیم باید از حقش دفاع کنیم ولی آن زمان کمتر مربی حاضر شد صحبت کند. در رابطه با تیم نیز پرواضح است که چون خیلی دیر به لیست اعزامی‌ها اضافه شد شرایط آماده سازی خیلی مناسب نبود یعنی بیشتر در زمان محدودیت داشتند.

مربی هندبال اضافه کرد: فدراسیون تلاش کرد و مربی خارجی آورد البته کاش فدراسیون از مربیان داخلی هم بهره می‌برد. حضور مربی خارجی قطعا در کسب نتیجه موثر است اما باید طولانی مدت کنار تیم باشد. اینکه برای یک مسابقه بیاید و برود اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان