Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:10:14 GMT

خبرنگاران و قلم‌نگاران، قاصدان صداقت و صراحت هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۱۳۳

خبرنگاران و قلم‌نگاران، قاصدان صداقت و صراحت هستند

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» با تسلیت ایام عاشورای حسینی و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار افزود:  رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند "خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال‌یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند". 

وی در ادامه اظهار داشت: امروز جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش در می‌آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.

حیدری ادامه داد: امسال هفدهم مرداد، یادمان شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را در حالی گرامی می‌داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سید و سالار شهیدان مصادف شده و یادآور نقش حضرت زینب (س)، این پیام رسان و تبیین کننده ماهیت اصلی نهضت عاشورا در مسیر پر فراز و نشیب واقعه کربلا است.

وی در خاتمه این پیام آورده است: ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌های مخلصانه و مجدانه تصویرگران و نگارندگان وقایع اعلام می دارم و امیدوارم بتوانیم بسترهای لازم را برای فعالیت روشنگرانه خبرنگاران بیش از پیش فراهم کنیم.

برچسب‌ها محمود صارمی قصرشیرین خبرنگار عاشورای حسینی روز خبرنگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی قصرشیرین خبرنگار محمود صارمی قصرشیرین خبرنگار عاشورای حسینی روز خبرنگار روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود