Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:57:08 GMT

حضور البرزی‌ها در تیم ملی تنیس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۱۷۸

حضور البرزی‌ها در تیم ملی تنیس

 پاکزاد، مدیر روابط عمومی هیئت تنیس البرز  گفت:  علی یزدانی یکی از تنیسور خوش آتیه البرزی کشورمان به دلیل ارائه عملکرد بسیار خوب در مسابقات مختلف به کشور ویتنام در قالب تیم ملی جهت حضور در مسابقات دیویس کاپ اعزام شد.

او می گوید: پس از انجام اردوهای آماده سازی زیر نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی، ملی‌پوشان تهران را به مقصد ویتنام برای حضور در مسابقات دیویس کاپ دسته سه آسیا و اقیانوسیه ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکزاد گفت: علی یزدانی تنیسور البرزی به همراه امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، کسری رحمانی و حسام یزدانی به سرمربیگری محرم خدایی در رقابت‌ها حضور خواهند ‌یافت.

او افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های ایران، اردن، مالزی، جزایر پاسفیک، سوریه، امارات، عربستان سعودی و ویتنام حضور دارند و به مدت چهار روز در زمین‌های هاردکورت ویتنام از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲-مرداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر روابط عمومی هیئت تنیس البرز  گفت: ملی پوشان کشورمان در دوره گذشته با شکست حریفان جواز حضور در مسابقات دسته سه را کسب کرده بودند و در صورت موفقیت و کسب سکو در این رقابت‌ها به دسته بالاتر راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان آقایان خراسان رضوی بزرگداشت داور بین المللی دکتر «پویا پارسا» با حضور ۵۰ بازیکن خراسان رضوی بصورت دوره‌ای - حذفی و با سرداوری استاد امین زاده و فروغی در خانه تنیس روی میز برگزار شد

در پایان این مسابقات ابوالفضل شریعت زاده، کیوان غفاری، جعفر جلائیان، رضا صالحیان، علی صادقی مندی، محمد جواد قاسمی نیا، عباس فروغی و محمد اسکندری به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

 هشت بازیکن منتخب بهمراه بازیکنان دسته برتر بزودی مسابقات نهایی را بصورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

در مراسم پایانی با حضور ریاست و دبیر هیات و  بازیکنان و جمعی از پیشکسوتان استان از دکتر پارسا با اهدا لوح تقدیر گردید.

دیگر خبرها

  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید