Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@19:05:53 GMT

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۲۷۶

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان سنجش اعلام کرد: انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی از امروز سه شنبه، ۱۸ مرداد آغاز خواهد شد.

علاقمندان می توانند از طریق سایت sanjesh.iau.ir، از زمان و نحوه چگونگی انتخاب رشته، رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی امروز سه شنبه ۱۸ مرداد اعلام می‌شود.

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که داوطلبان کنکوری بیش از ۱۵۰ کد رشته نمی توانند انتخاب کنند‌.

تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده‌اند اعم از اینکه مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته های با آزمون شده باشند و داوطلبانی که در یک گروه آزمایش شرکت کرده‌اند و چه داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند، در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، اعم از رشته های با آزمون و رشته‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می توانند انتخاب رشته کنند و فرآیند انتخاب رشته این دو جداگانه نخواهد بود و نیازی به ثبت نام و انتخاب رشته مجدد در سیستم مربوط به رشته‌ محل های صرفاً با سوابق تحصیلی ندارند‌.

داوطلبان باید داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به فرد داده می شود و تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر ۵ بار ویرایش وجود دارد و پس از هر بار ویرایش پیامک انجام ویرایش برای متقاضیان ارسال می شود.

سامانه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به دغدغه داوطلبان و خانواده‌های آنها در رابطه با انتخاب رشته بهینه طراحی و پیاده‌سازی شده است و داوطلبان می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر یک از گروه‌های آزمایشی که در آن گروه مجاز به انتخاب رشته در رشته محل‌های با آزمون شده‌اند، از امکانات این نرم‌افزار  برای‌ بررسی  شانس قبولی بهره‌مند شوند.

 نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری مناسب‌ترین نرم‌افزاری است که با استفاده از اطلاعات داوطلبان سال جاری و اطلاعات رشته محل‌های سال‌های اخیر و با رعایت آخرین قوانین و ضوابط به مشاوره داوطلبان می‌پردازد. سازمان سنجش با ارائه این سامانه، پیچیدگی‌های انتخاب رشته برای داوطلبان را ساده کرده است.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر انتخاب رشته کنکور اخبار عمومی اخبار مرتبط آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکوری ها از امروز ۱۴۰۱/۵/۱۷ زمان انتخاب رشته کنکور مشخص شد + جزییات ۱۴۰۱/۵/۱۱ آنچه در ۶ ثانیه اول می بینید؛ نوع زندگی شما را مشخص می کند ۱۴۰۱/۵/۱۸ انتقام خنده دار سگ از صاحبش! + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۸ با عادات صبحگاهی موفق ترین افراد آشنا شوید ۱۴۰۱/۵/۱۷ بارش باران سیل‌ آسا در کره جنوبی + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۷ آخرین ویدیو ها انتقام خنده دار سگ از صاحبش! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۱:۰۱ تلاش ماهی برای فرار از قلاب + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۳۷ بهنوش بختیاری در مراسم محرم خیابان های مشهد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۱۵ تصاویری از ماهواره ایرانی خیام که فردا به فضا خواهد رفت ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۰۳ درد و دل مازیار لرستانی با امام حسین (ع) اشک همه را درآورد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۲۳:۵۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۸:۱۰ انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود ۰۸:۰۵ راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کرونا در سفرهای تابستانی ۰۷:۳۰ ۶ شب سفر به بدروم چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت ۰۱:۱۴ آنچه در ۶ ثانیه اول می بینید؛ نوع زندگی شما را مشخص می کند ۰۱:۰۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱ انتقام خنده دار سگ از صاحبش! + فیلم ۰۰:۵۷ فال ابجد روزانه سه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱ رقیبت جدید فولکس واگن ؛ فیات فست بک + عکس ۰۰:۴۲ فال حافظ امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ۰۰:۳۷ تلاش ماهی برای فرار از قلاب + فیلم ۰۰:۳۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۸ مرداد ۰۰:۰۵ ترافیک سنگین و مه‌ گرفتگی در جاده چالوس ۰۰:۰۳ تصاویری از ماهواره ایرانی خیام که فردا به فضا خواهد رفت ۲۳:۵۸ با عادات صبحگاهی موفق ترین افراد آشنا شوید ۲۳:۴۵ تصمیم یک باغ‌ وحش برای فروش ۱۲ قلاده شیر! ۲۳:۳۴ راه‌های درمان شکم افتاده و شل ۲۳:۲۶ مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب + عکس ۲۳:۰۸ راه حل هایی برای درمان اختلال خواب نوجوانان ۲۲:۵۶ حمله‌ ور شدن پلیس کشمیر به عزاداران حسینی + فیلم ۲۲:۵۶ راه های موثر برای کنترل هورمون گرسنگی ۲۲:۳۳ بارش باران سیل‌ آسا در کره جنوبی + عکس ۲۲:۲۵ چند حرکت نرمشی برای داشتن خواب راحت ۲۲:۰۷ شنا؛ ورزشی که در افزایش قد تاثیر دارد+ مفیدترین نوع ۲۲:۰۲ تماس تلفنی امیرعبداللهیان و بورل پس از پایان مذاکرات در وین ۲۱:۵۸ متن اتحادیه اروپا تنها مبنای احیای برجام است ۲۱:۵۶ توضیحات جوزپ بورل درباره مذاکرات وین ۲۱:۵۴ آمریکا: آماده احیای سریع برجام هستیم ۲۱:۴۷ راه های ساده برای جوان و شاداب شدن صورت ۲۱:۲۹ ۸ راه برای تشخیص جواهر تقلبی و اصل ۲۱:۲۵ شرط مهم انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳ عواقب تورمی به دلخواه ما نیست! ۲۱:۰۷ می خوای گردوی تازه سیاه نشه این روش و امتحان کن ۲۰:۵۸ اقتصاد جهان در تاریکی فرو می رود؟ ۲۰:۵۷ راه های درمان سریع تیروئید کم کار ۲۰:۴۴ افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲ گل کلم را اینطوری باید شست ۱۹:۵۷ کندوان به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد ۱۹:۵۴ مواد اولیه وارداتی تولید محصولات سلولزی را کاهش داد ۱۹:۵۳ ست کردن کفش و لباس؛ تضمین کننده جذابیت مردان ۱۹:۳۸ چه کسانی به آینه نگاه نمی‌کنند؟ ۱۹:۱۶ با این روش ها بوی سیر و پیاز را از دهان ببرید ۱۹:۰۹ زنانی که مردان را فراری می دهند، بشناسید ۱۹:۰۰ احتمال سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار؟ ۱۸:۵۰ بهترین زمان برای بارداری دوم و سوم ۱۸:۵۰ باقری به تهران باز می‌گردد ۱۸:۴۲ دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا: مذاکرات به اتمام رسید ۱۸:۳۳ روش های دقیق برای پایین آوردن تب کودکان ۱۸:۲۷ اعمال شب شام غریبان حسینی / وقایع غم انگیز در غروب عاشورا ۱۸:۲۰ علائم آبله میمونی چیست؟ ۱۸:۱۷ جریمه سه میلیاردی خشکاندن درختان یکی از خیابان های نیاوران اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخاب رشته کنکور اخبار عمومی انتخاب رشته کنکور سه شنبه ۱۸ مرداد امروز سه شنبه دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی سازمان سنجش رشته ها ثبت نام ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز