Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان  مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به تشکیل ۴۸ مورد پرونده کالاهای متروکه در گمرک آستارا خواستار تعیین تکلیف سریع کالاهای متروکه تحت تملک اموال تملیکی استان گیلان در این شهرستان مرزی شد.

علی حسین ذوالقدری در گفتگوی اختصاصی با ایسنا با اشاره به سطح فعالیت گسترده اداره کل گمرک آستارا و حجم قابل توجه کالاهای قاچاق ضبط شده در انبارهای گمرک و اهمیت تعیین تکلیف کالاهای مکشوفه، از عدم استقرار نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این شهرستان مرزی به منظور تعیین تکلیف کالاها انتقاد و اظهار کرد: در چند مرحله با مکاتبه و پیگیری، شناسایی، طبقه بندی و تعیین تکلیف و انتقال کالاهای متروکه درخواست شده است که تاکنون از سوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان حرکت قابل توجهی در این خصوص مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در انبارهای گمرک آستارا کالاهایی داریم که از سال ۱۳۹۵ در گمرک دپو شده‌اند و برخی از آنها کالاهای خطرناک و قابل اشتعال و انفجار هستند افزود: عدم وجود یک نماینده و انبار اختصاصی موجب کندی در روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه و رسوبی در گمرک آستارا شده است و قطعاً با استقرار نمایندگی این سازمان در شهرستان آستارا روند تعیین تکلیف کالاها با تعامل دو جانبه به سرعت انجام خواهد شد.

مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به اینکه گمرک مرزی آستارا بین المللی بوده و محوطه آن با رفت و آمد و کمبود مکان برای کامیون های ترانزیتی مواجه است و وجود برخی کالاهای متروکه خطرناک مربوط به اموال تملیکی که خطر آتش سوزی دارند برای ما یک دغدغه شده است گفت: تن ماهی، جوی دامی، پشم گوسفند، نخود، رب گوجه فرنگی، کیسه، کارتن، یونجه، کنجاله‌، خرما، چای، پنیر، سویا، حبوبات و قیر از جمله جمله کالاهای متروکه مربوط به سازمان اموال تملیکی هستند که در انبارهای گمرک آستارا دپو شده و تاکنون توسط این سازمان اقدامی در رابطه با تعیین تکلیف و خروج آنها از محوطه گمرک آستارا نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کالاهای متروکه اموال تملیکی گمرک آستارا تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان