Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@16:48:43 GMT

فیش حقوق مرداد بازنشستگان بدون افزایش صادر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۴۳۰

برخی اخبار حکایت از این دارد که فیش حقوق مرداد بازنشستگان بدون افزایش صادر شده است. فعالان کارگری معتقدند که دولت مخالف افزایش حقوق بازنشستگان است و به همین دلیل، برای این‌که این موضوع را مشمول مرور زمان کند، آن را بین بخش‌های مختلف پاسکاری می‌کند.

برخی اخبار حکایت از این دارد که فیش حقوق مرداد بازنشستگان بدون افزایش صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان کارگری معتقدند که دولت مخالف افزایش حقوق بازنشستگان است و به همین دلیل، برای این‌که این موضوع را مشمول مرور زمان کند، آن را بین بخش‌های مختلف پاسکاری می‌کند.

کارشناسان بازار کار اعتقاد دارند؛ دولت تمایلی به حل و فصل سریع، شفاف و قانونی مساله افزایش مستمری بازنشستگان ندارد، بنابراین برای حل موضوع هم هیچ تعجیل و برنامه دقیقی نشان نمی‌دهد.

حمید حاج‌اسماعیلی در این خصوص گفت: این به نظر من نگران‌کننده است؛ این‌که دولت خود را بی‌نیاز از مذاکره، همکاری و هم‌فکری می‌بیند و به صورت خودرای برای خیلی از مسائلی که بخش عظیمی از جمعیت کشور در آن دخیل هستند، تصمیم‌گیری می‌کند.

به باور او، دولت علاقه‌مند است که افزایش حقوق بازنشستگان مشمول مرور زمان شود و آن را بین بخش‌های مختلف به صورت پاسکاری حواله کند تا زمان بگذرد.

علی دهقان‌کیا، رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

در این میان برخی از بازنشستگان اعلام کرده اند که فیش حقوق مرداد بازنشستگان بدون افزایش و تغییرات جدید صادر شده است و باید تا شهر یورماه منتظر ماند



/عرشه

برچسب ها: فیش حقوق ، بازنشستگان ، فعالان کارگری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RwQ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فیش حقوق بازنشستگان فعالان کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان