Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام سعید احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با مقایسه وضعیت مداحی و هیات های مذهبی استان با سایر استانها افزود: سالهای زیادی است که هیات‌های مذهبی ما نه تنها در سطح کشور که در سطح جهانی مورد توجه است و این افتخار بزرگی برای استان زنجان و پایتخت شور و شعور حسینی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه بیش از ۲ سال هیات های مذهبی تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند، تصریح کرد: اما با این وجود، همه هیات های مذهبی در این سالها ثابت کردند که می‌شود هم شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را رعایت و هم عزاداری ها را به طور شایسته و قابل قبول برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: در شرایط ناشی از کرونا، هیاتهای عزاداری، مداحان و مردم دست به دست دادند و برنامه های مربوط به عزاداری مجالس امام حسین(ع) را با شور و حال وصف ناپذیر برگزار کردند که این جای تقدیر بسیار دارد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در برگزاری مجالس عزاداری امسال نیز چند موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک به ویژه در محیط های بسته و تزریق واکسن از سوی ستاد کرونا مورد تاکید بوده است و در این میان بیماران کرونایی نیز باید تا بهبودی کامل، از شرکت و حضور در مجالس عزاداری عمومی خودداری کنند.

 وی با تاکید بر اینکه برنامه های عزاداری امسال در فضاهای بسته و با تهویه مناسب برگزار می شود تصریح کرد: برخی از هیات های مذهبی همچنان متقاضی برگزاری مجالس عزاداری در فضاهای باز  هستند و اعلام آمادگی  هم کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان رعایت کامل و جدی نکات بهداشتی در بسته بندی نذور را از دیگر نکات مورد تاکید در عزاداری ها عنوان کرد و گفت: همه باید به این مسئله مهم بهداشتی توجه ویژه داشته باشیم تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

حجت‌الاسلام  احمدی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته حرکت دسته‌های عزاداری را نداشتیم، افزود: امسال حرکت دسته‌های عزاداری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می شود که همکاری و مساعدت جدی و بیش از پیش عموم مردم، هیات‌های عزاداری و دستگاه‌های دخیل در برگزاری آیین های عزاداری محرم را می‌طلبد.

وی بر رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی از سوی هیات‌های مذهبی و مردم تاکید و خاطرنشان کرد: نباید دست عده‌ای بیمار که با دستگاه سیدالشهداء(ع) مشکل دارند و آن را برنمی تابند، بهانه بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ابراز امیدواری به کسب نمره قبولی در عزاداری های امسال از سوی امام حسین(ع) اظهار داشت: امیدواریم لبخند امام زمان شامل حال همه مومنان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت شود.

برچسب‌ها کانون مداحان هیأت عزاداری عزاداری ها زنجان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون مداحان هیأت عزاداری عزاداری ها کانون مداحان هیأت عزاداری عزاداری ها زنجان سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی هیات های مذهبی استان زنجان عزاداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی

مهدی رسولی در صفحه شخصی خود در توییت از انتشار یک مداحی جدید و جنجالی به نام «با مردم» خبر داد و نوشت: به زودی بامردم را می‌شنوید...

دیگر خبرها

  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست