Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار تصریح کرد: اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تاکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از کوشش کسانی است که در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت خستگی نمی‌شناسند.

در روزگاری که بدخواهان انقلاب اسلامی با تحریف و روایتگری مغرضانه به نبردی جدی و مستمر با حقیقت برخاسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج تخریب، دروغ و فریب، بیش از همیشه مهم است.

توسعه و تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری معظم، بی‌تردید جز در سایه نقش‌آفرینی مؤثر رسانه‌نگاران گرانقدر و اطلاع‌رسانی منصفانه و مسئولانه به دست نخواهد آمد.

روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، شفافیت و حق مردم بر دانستن و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

اینجانب با گرامیداشت این مناسبت، از همه مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی، قدردانی نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشورای حسینی، تاکید مضاعفی بر وظیفه آگاهی بخشی اصحاب قلم و جهاد تبیین آنان می‌دانم.

امیدوارم خبرنگاران عزیز، به تاسی از پیام‌آور بزرگ واقعه عاشورا، حضرت زینب کبری (س) در رساندن پیام حق به گوش مردم، موفق و ثابت‌قدم باشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 5558902 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورای حسینی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز خبرنگار پیام تبریک حسین امیرعبداللهیان رژیم صهیونیستی علی باقری سیدابراهیم رئیسی فلسطین مجلس شورای اسلامی ناصر کنعانی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران محرم 1401 حسین امیر عبداللهیان ایالات متحده امریکا مذاکرات وین دولت سیزدهم روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است