Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی مناطق استان های گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال سمنان و ارتفاعات استان های تهران، البرز، سمنان و شمال خراسان رضوی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد. که بارش در گلستان و شمال خراسان شمالی دارای شدت بیشتری خواهد بود.

چهارشنبه در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات تهران و البرز در برخی ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب اصفهان، غرب فارس و جنوب مرکزی رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

پنج شنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود. شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف حاکم خواهد بود. طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می دهد. همچنین امروز و فردا در برخی مناطق استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شرقی و مرکزی و بخش هایی از شرق، شمال شرق و مرکز کشور، پنج شنبه و جمعه در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور و شرق کرمان، در برخی ساعات، سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت که خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق انتظار می رود.

 طی دو روز آینده، شکل گیری توده گردوخاک بر روی کشورهای همسایه غربی و انتقال آن به بخش هایی از استان های کردستان، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان دور از انتظار نمی باشد. امروز دریای خزر و از امروز تا شنبه نشرق دریای عمان مواج و متلاطم می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی راه و شهرسازی گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت برخی مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟
  • رگبار باران در ۲۱ استان ؛ امروز کدام مناطق بارش دارند؟ | ورود سامانه جدید از دوشنبه
  • بارش سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان
  • تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۴؛بارش‌ سیل‌آسا باران در ۱۶ استان