Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار آریا از منطقه آزاد اروند؛متن پیام محمدرضا اسکندری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد اروند، بدین شرح است:

,بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ﴿1﴾ | سوره مبارکه القلم

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولادالحسین و علی اصحاب الحسین

چه عظیم است رسالت آنانی که قرآن کریم به قلم و نوشته‌هایشان سوگند یاد می‌دارد و چه با شکوه است نام «خبرنگار»، فعالان عرصه روشنگری و آگاهی بخشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

17 مردادماه، پاسداشت روز خبرنگار را به قاصدان امین و راویان صدیق عرصه اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی تبریک عرض نموده و امید که گردش این جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان‌های حیاتی جامعه استمرار یافته و شناخت و آگاهی جامعه را افزون کند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام محرم الحرام همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی، از توجه و اهتمام عموم خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی منطقه آزاد اروند، برای روایت اخبار و اطلاعات در این منطقه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا اسکندری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند روز خبرنگار سایت منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید