Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیفون تصویری جزو تجهیزات ساختمانی کاملا ضروری و لازم محسوب میشود و با گذر از کنار هر ساختمانی که میتواند مسکونی باشد یا غیر مسکونی به راحتی میتوانید آیفون تصویری را در ورودی ساختمان مشاهده کنید. البته در گذشته ای نه چندان دور تنها آیفون صوتی در ورودی و کنار درب ساختمان ها مشاهده میشد اما امروزه تنها آیفون تصویری به چشم میخورد و درب باز کن های قدیمی به طور کامل کنار گذاشته شده اند به حدی که حتی شرکت های تولید کننده نیز تنها درب باز کن تصویری تولید میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی مدل های جدیدی از آیفون تصویری راهی بازار شدند که از لحاظ عملکرد و همچنین امکانات قابل مقایسه با درب باز کن های نسل قدیم نیستند و با پیشرفت های چشمگیری مواجه بوده اند. همین موضوع یعنی ورود مدل های جدید آیفون تصویری و همچنین امکانات و ویژگی های متعدد آنها سبب شده تا خریدار از میان مدل های گوناگون نتواند یک مدل مناسب را سفارش دهد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا هر آنچه در رابطه با درب باز کن تصویری نسل جدید و مدرن نیاز است را به شما انتقال دهیم تا با آشنایی کاملی نسبت به محصولات موجود در بازار بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع آیفون تصویری بر اساس مانیتور

یکی از مهمترین اجزای آیفون تصویری که در داخل منزل نصب میشود مانیتور است که در برندها و مدل های گوناگون تولید و راهی بازار شده است. سایز مانیتور انواع آیفون تصویری موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است که این موضوع همواره مد نظر خریدار نیز بوده است و برخی به دنبال مانیتورهای سایز بزرگ و برخی دیگر نیز مانیتورهایی را انتخاب میکنند که سایز نمایشگر آنها کوچک است. سایز نمایشگر انواع آیفون تصویری موجود در بازار متناسب با برند و مدل متفاوت است اما اغلب شرکت های خارجی و داخلی مانیتور های با سایز 4 یا 7 اینچ و همچنین 10 اینچ را تولید میکنند که مشتری پسند نیز هستند. انواع آیفون تصویری یا همان مانیتور درب باز کن تصویری موجود در بازار با کلیدهای لمسی و یا به صورت کامل لمسی تولید میشوند که در این بین مانیتور با کلیدهای لمسی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. کلیدهایی که برای انجام امور مختلف بر روی مانیتور تعبیه شده اند لمسی هستند و دیگر خبری از کلیدهای فیزیکی بر روی آنها نیست. در این بین حتی برخی از مانیتورها به صورت تمام لمسی طراحی میشوند که دیگر کلیدهای لمسی نیز از روی آنها حذف شده است و نمایشگری بزرگ و لمسی تمام مانیتور را پوشانده است. در رابطه با مانیتورها این نکته نیز قابل ذکر است که تمامی برندها مانیتورهای رنگی بسیار با کیفیت را تولید میکنند و همچنین صدایی بسیار رسا و شفاف را نیز از طریق گوشی دهنی در دریافت و یا به پنل بیرونی انتقال میدهند.

انواع مانیتور آیفون تصویری بر اساس امکانات

گذشته از سایز نمایشگر انواع آیفون تصویری و همچنین لمسی بودن کلید ها یا نمایشگر که مطمئنا بسیاری از ما نیز به آن اگاه بودیم باید به امکانات مانیتورها بپردازیم که در واقع این امکانات درب باز کن تصویری هستند که تمایزهایی را میان مدل های گوناگون به وجود می آورند و شاید برخی از ما با این امکانات آشنایی نداشته باشیم. امکانات زیادی به مانیتورهای جدید افزوده شده است که البته برخی از آنها بیشتر از سایر امکانات مورد توجه خریدار هستند. حافظه خور بودن و قابلیت ارتباط داخلی از دو ویژگی و امکاناتی هستند که همواره خریدار بر روی آنها تاکید دارد که اگر آشنایی با این دو ویژگی ندارید در ادامه به شرح و توضیح آنها خواهیم پرداخت.

آیفون تصویری حافظه خور ( آیفون تصویری حافظه دار )

نسل جدیدی از انواع آیفون تصویری تولید میشود که امکان اتصال کارت حافظه به آنها وجود دارد و کاربر میتواند با اتصال حافظه به آنها به راحتی تصاویر ثبت شده از پنل بیرونی را در این حافظه ذخیره و نگهداری کند. آیفون تصویری حافظه دار یا آیفون تصویری حافظه خور به کمک پنل بیرونی و به روش دستی یا اتوماتیک تصاویر و یا حتی ویدئویی را از محیط بیرونی دریافت و سپس در حافظه ذخیره میکند که این ذخیره عکس و فیلم چند ویژگی را به همراه دارد. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که ثبت و ذخیره تصاویر و فیلم در حافظه مانیتور آیفون تصویری چه ثمر و فایده ای دارد؟ ممکن است شما قصد داشته باشید تا از فردی که در مقابل پنل ایستاده است تصویری را ثبت کنید که مانیتور این امکان را به شما میدهد. اما مهمتر از آن ممکن است شما نیاز داشته باشید تا در مواقعی که در منزل حضور ندارید، مانیتور به صورت اتوماتیک تصاویری از فردی که زنگ واحد شما را فشرده است ثبت کند که مانیتورهای جدید این امکان را برای شما فراهم کرده اند و این ویژگی سبب میشود تا امنیت ساختمان تا حد زیادی افزایش یابد و در شناسایی سارقین میتواند کمک بزرگی باشد. از سویی شما به راحتی میتوانید افرادی که در نبود شما زنگ واحد منزل شما را فشرده اند شناسایی کنید. نحوه ثبت و ذخیره عکس نیز در هر مدل مانیتور آیفون تصویر ی متفاوت است و شما باید از نصاب طریقه ثبت و ذخیره عکس و فیلم به صورت دستی و اتوماتیک را جویا شوید.

آیفون تصویری ارتباط داخلی

از دیگر انواع آیفون تصویری یا بهتر است بگوییم مانیتور آیفون تصویری که پرطرفدار و پر فروش نیز هست آیفون تصویری ارتباط داخلی است. آیفون تصویری ارتباط داخلی این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید با دیگر واحد های ساختمان به راحتی ارتباط برقرار کنید بدون اینکه نیازی به تماس تلفنی و یا هر روش ارتباطی دیگری داشته باشید. آیفون تصویری ارتباط داخلی میتواند ارتباط شما با دیگر واحدها را تنها با یک کلید برقرار کند و به صورت نامحدود میتوانید با واحد مد نظر به مکالمه مشغول شوید. قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری همچنین امکان ارتباط با واحد نگهبانی یا سرایداری را فراهم میکند و میتوانید با فشردن تنها یک کلید به راحتی با نگهبانی ارتباط برقرار کنید.

پنل آیفون تصویری

نه تنها مانیتور بلکه پنل آیفون تصویری با پیشرفت های زیادی مواجه بوده که البته هنوز هم پنل های ساده توسط شرکت ها تولید میشوند و طرفداران زیادی هم دارند اما به طور کلی شرکت های تولید کننده برای اینکه بتوانند به نیاز مشتری برای خرید پنل های پیشرفته و مدرن پاسخ دهند این دست از پنل ها را نیز تولید و روانه بازار کرده اند. پنل آیفون تصویری به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی میشود که یک نوع پنل نامبرینگ و دیگری پنل کدینگ است. پنل نامبرینگ از پنل هایی است که شما با فشردن هر یک از کلیدهای آن به واحد مد نظر متصل میشوید. اما پنل کدینگ اینگونه نیست و شما باید کد واحد مد نظر را وارد کنید که اغلب برای ساختمان های با بیش از 10 واحد مورد استفاده قرار میگیرد. از امکانات پنل آیفون تصویری نیز میتوان به باز کردن درب ورودی ساختمان با کارت یا پسورد اشاره نمود بدین صورت که شما برای باز کردن درب نیازی به کلید نخواهید داشت و با نگاه داشتن کارت مخصوص یا وارد کردن پسورد میتوانید درب ورودی ساختمان را به راحتی باز کنید. لمسی شدن پنل آیفون تصویری نیز به مرور و در میان بسیاری از تولیدکنندگان رایج شده است و پنل هایی را تولید میکنند که به جای کلیدهای فیزیکی از کلیدهای لمسی برخوردار هستند.

برای خرید آیفون تصویری به برند و گارانتی توجه داشته باشید

برای خرید آیفون تصویری علاوه بر اینکه باید موارد بالا را مد نظر قرار دهید باید به برندی که انتخاب میکنید و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز اهمیت زیادی قائل شوید. برندی که برای خرید آیفون تصویری انتخاب میکنید باید از برندهای معتبر باشد و بتواند کیفیت مطلوب و قابل قبولی را به شما ارائه دهد. برندهای ایرانی برای خرید آیفون تصویری بهترین گزینه هستند و میتوانند علاوه بر ارائه کیفیت مطلوب، امکانات بسیار خوبی را هم رده محصولات خارجی به شما ارائه دهند. گارانتی را در خرید آیفون تصویری به هیچ وجه از قلم نیندازید و محصولی را تهیه کنید که گارانتی معتبری داشته باشد. گارانتی معتبر سبب میشود تا در هر زمان که محصول با مشکل مواجه شد امکان تعمیر آن را از طریق نمایندگی های معتبر برای مشتری فراهم کند.

قیمت آیفون تصویری

بهترین قیمت آیفون تصویری را برندهای داخلی در اختیار دارند که دلیل آن نیز کاملا مشخص است. یکی از دلایل اصلی مناسب بودن قیمت آیفون تصویری به تولید داخل بودن آن باز میگردد و صفر تا صد آن در داخل تولید میشود که این موضوع سبب شده تا قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده کاهش یابد. عامل دیگری که قیمت آیفون تصویری تولید داخل را تا حد زیادی کاهش داده است عدم پرداخت هزینه برای واردات است. واردات محصولات خارجی به داخل کشور هزینه هایی را در پی دارد که این موضوع قیمت تمام شده آیفون تصویری برای مشتری را افزایش میدهد اما محصولات ایرانی چنین هزینه هایی را ندارند که در نتیجه قیمت تمام شده آنها کاهش می یابد. برای خرید آیفون تصویری با بهترین قیمت میتوانید فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) را انتخاب و به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید.

 https://taknamashop.com/

منبع: الف

کلیدواژه: آیفون تصویری ارتباط داخلی برای خرید آیفون تصویری آیفون تصویری حافظه انواع آیفون تصویری قیمت آیفون تصویری درب باز کن تصویری پنل آیفون تصویری آیفون تصویری موجود در بازار مانیتور آیفون تولید میکنند کلیدهای لمسی داشته باشید شرکت ها پنل ها مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • جهان به روایت تصویر
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس