Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:53:34 GMT

۲۲ مردادماه پایان مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۷۸۰

۲۲ مردادماه پایان مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ  ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، ترمیمی، اصلاحی و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می رساند اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگذاری شده و به داوطلبان نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در صورت تغییر نمرات دروس سوابق تحصیلی یا درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی، نمرات سوابق تحصیلی جدید در مرحله گزینش نهایی در صورت داشتن تاثیر مثبت اعمال و کارنامه جدیدی برای مرحله اول صادر نخواهد شد.

در مراحل انتخاب رشته از کلیک روی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر روی کامپیوتر جدا خودداری کنید؛ در غیر این صورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید.

 انتخاب رشته فقط وقتی تکمیل شده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده هفت رقمی و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت شود. 

داوطلبانی که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی باشند، اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام نکرده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب کنند.

داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح کنند. داوطلبان می تواننددر ساعات اداری با شماره ۰۲۱-۴۲۱۶۳ تماس بگیرند.

داوطلبان حتما قبل از ثبت انتخاب رشته اصلاحیه اطلاعیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را مطالعه کنند.

داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به طور کامل مطالعه کرده باشند.

داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند

 کلیه داوطلبان لازم است در مرحله انتخاب رشته ، کلیه رشته های انتخابی با آزمون خود را از گروه آزمایشی که در جلسه آزمون آن شرکت کرده اند، انتخاب کنند.

برچسب‌ها آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش انتخاب رشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور وزارت آموزش و پرورش انتخاب رشته سوابق تحصیلی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی