Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کرد

پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.

به گزارش طرفداری، ناصر ابراهیمی ارقام جابجایی بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی را ترسناک توصیف کرد و به مهر گفت:

من منکر زحماتی که یک بازیکن می‌کشد تا به عالی‌ترین سطح از فوتبال کشور برسد نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه هم گفته‌ام که واقعاً فوتبالیست یا هر ورزشکاری تلاش می‌کند و بی آنکه حامی خاصی داشته باشد دل مردم را در مسابقات ملی یا باشگاهی شاد می‌کند. الان هم نمی‌گویم مشکل در قیمت گذاری بازیکنان است بلکه شفاف نبودن مسائل مالی در باشگاه‌ها و ارقامی که از آن صحبت می‌شود عجیب است.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد:

تیم‌هایی داریم که زیر بار قرض‌های میلیاردی هستند اما همان‌ها باز هم چندین قرارداد میلیاردی می‌بندند. اگر شفافیت مالی وجود داشته باشد ابهام در قرارداد نیز وجود نخواهد داشت. همیشه تیم‌های صنعتی بودجه‌های سنگین داشته‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. بقیه باشگاه‌ها هم برای این کار مجبور هستند راهی را بروند که خیلی پاسخ خوبی در پی نداشته است. اینها می‌تواند مشکل اساسی ایجاد کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات تاکید کرد:

باید دید یحیی گل محمدی چه خواسته بوده است و کدام یک از بازیکنانش هنوز جذب نشده‌اند. آنچه نیاز به یک مهاجم محسوب می‌شود هنوز برطرف نشده است و در این مورد باید مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود. من هنوز هم می‌گویم در فوتبال مدرن دنیا نقش هافبک اساسی است اما به هر حال برای تثبیت موقعیت‌ها و گل کردن آنها نیاز به گلزن است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:

در جابجایی بازیکن‌ها اسم‌ها رد و بدل شده‌اند. باید دید از دل لیگ برتر کدام پدیده‌ها خودنمایی خواهند کرد و برای خودشان می‌توانند اسم و رسم بسازند. امسال سالی است که بازیکنان عطش حضور در جام جهانی را دارند. باید دید چگونه می‌توانند سطح کیفی خود و تیم‌هایشان را بالا ببرند.

وی درباره نبرد قدرت برای تصاحب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بین نامزدها یادآور شد:

آنچه به حاشیه کشیده شده است منافع ملی است. نباید هر کاری برای رسیدن به جایگاه ریاست شود. آقایان برای آرامش در تیم‌های ملی و ایجاد نظم می‌آیند اما آنچه به چشم می‌خورد رفتارهایی است که هیچ نظمی را در پی نخواهد داشت.

اخبار داغ 

جزئیات سقوط سنگ چهار تنی روی یک کوهنورد در دماوند درخواست هوادار پورتو از طارمی: پیراهنت را برای پسرم به حراج بگذار! نیوکمپ با سوت های اعتراضی به استقبال مارتین بریتویت رفت گری نویل: آرناتوویچ؟ منچستریونایتد سال‌هاست که در موضع ضعف بازیکن جذب می‌کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس، در ‏حال حاضر با 16 گل زده دومین گلزن برتر سری آ است و تنها لائوتارو ‏مارتینز آماری بهتر از او دارد. ‏

ولاهوویچ در اعترافی صریح اعلام کرد این را می‌داند که فوتبالیستی ‏مثل ادن هازارد، نیمار و لیونل مسی نیست که هر بار صاحب توپ ‏می‌شود تماشاچی‌ها را به وجد بیاورد و شگفت‌زده کند. او در عین ‏حال گفت که از جوانی و از زمانی که تازه فوتبال را شروع کرده بود ‏شیفته کریستیانو رونالدو بود و او را الگوی خودش می‌دانست. ‏روزهایی که رونالدوی جوان در منچستریونایتد می‌درخشید. ‏

ولاهوویچ که با نشریه فرانسوی اکیپ گفتگو می‌کرد گفت: "خودم ‏هم می‌دانم که نیمار، هازارد یا مسی نیستم. آنها را هر وقت می‌بینید ‏با خودتان می‌گویید وای، چه بازیکنی! ولی نقطه قوت من آمارهاست و البته دقیق‌تر بگویم آمار گلزنی. این روزها می‌گویند فوتبال ‏فیزیکی‌تر شده، ولی یادشان می‌رود که این اتفاق به همین دلیل است که ‏تکنیک یک فوتبالیست باید در اوج باشد تا بتواند از پس بازیکنان با ‏قدرت بدنی بالا برآید". ‏

مهاجم گلزن یوونتوس در پاسخ به این سوال که الگوی فوتبالی‌اش ‏چه کسی بوده گفت: "بدون شک کریستیانو رونالدو. از زمانی که در ‏منچستر بود دنبالش می‌کردم. رونالدو آن روزها وینگر چپ بود و من ‏عاشق حرکاتش و غریزه گلزنی‌اش بودم. به نظرم کریس یکی از ‏بهترینهای تاریخ است. من از زلاتان هم خیلی خوشم می‌آمد و ‏فرناندو تورس را هم دوست داشتم. آن موقع که لیورپول بود و ‏موهای بلند داشت. به جز اینها کریم بنزما هم بازیکنی است که ‏تحسینش می‌کنم". ‏

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏