Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی با اشاره به اینکه حادثه کربلا نتیجه یک لحظه نبود بلکه آثار بزرگی به دنبال داشت گفت که امام حسین (ع) نمونه و تجلی امتداد اسلام اصیل محمدی و رسول خدا (ص) و تلاش برای نجات امت از دست دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد که انقلاب امام حسین علیه السلام برای مقابله با کودتای بنی امیه علیه دین بود زیرا حکومت یزید تهدیدی برای امت و در تعارض با هر یک از مقدسات مسلمین بود.

وی گفت: امت اسلامی همانگونه که در عصر امام حسین (علیه السلام) و در همان سطح عالی هدف قرار گرفت، در زمان حاضر نیز ملتی است که مورد هدف قرار گرفته است. اسرائیل امتداد رویکرد یزید است و هر که در کنار آنان بایستد و به سود آنان و علیه امت کار کند، در مقام ابن زیاد و شمر است.

الحوثی افزود: دشمنان ما به دنبال تحقیر، بردگی و کنترل ما هستند و این نشان می دهد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ناراحت هستند که امت اسلامی مستقل است و زیردست بودن را نمی پذیرد. آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها علیه امت توطئه کرده و فتنه‌انگیزی می‌کنند و دین و زندگی آن‌ها را هدف قرار می‌دهنند، پذیرش سلطه دشمنان یعنی نابودی همه چیز و از دست دادن دنیا و آخرت. همان رویکردهای یزید و بنی امیه را امروز دشمنان امت در زمان ما در پیش گرفته‌اند و عقاید اسلامی ما ایجاب می‌کند که در موضع امام حسین (ع) بوده و با دشمنان مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: منبع خطر یزیدی معاصر همان آمریکا و اسرائیل و مزدورانش هستند و ما نیز بایستی در موضع امام حسین (ع) بوده و تسلیم شدن و ظلم را نپذیریم،دشمنان به دنبال تحریف ملت هستند تا مطیع و تسلیم دشمنان باشند. دشمنان از طریق تریبون های شیطانی و علمای گمراه برای مشروعیت بخشیدن به هر گونه انحراف به نام دین تلاش می‌کنند و این یک روند فساد خود دین است. علمای بد نیز به دنبال توجیه عادی سازی با رژیم صهیونیستی  و تبعیت آشکار از آمریکا هستند و آن را با نام های مذهبی توجیه می‌کنند.

رهبر انصارالله با محکوم کردن اقدام ریاض در گشودن حریم هوایی عربستان به روی اسرائیلی‌ها به رغم بسته بودن آن به روی مردم یمن گفت: انتخاب یکی از نمادها و چهره‌های مطرح در تبلیغ عادی سازی به عنوان واعظ روز عرفه و اجازه ورود اسرائیلی‌ها به مکه و مدینه، نقض مقدسات است.

الحوثی با تاکید بر اینکه جنبش انصارالله بخشی از محور مقاومت است، افزود: برای مقابله با پروژه آمریکا در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی همچنین بر موضع پایدار یمن در قبال مسئله فلسطین تاکید و در خصوص حمله اخیر اسرائیل به غزه گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جنبش جهاد اسلامی پیامی است که به ما یادآوری می‌کند که دشمن به جنایات خود ادامه می‌دهد.

رهبر انصارالله با بیان این که تاکتیک اسرائیل برای هدف قرار دادن یک گروه از مقاومت و اینکه می‌گوید که گروه‌های دیگر را هدف قرار نمی‌دهد، روشی فریبکارانه و برای ایجاد تفرقه در میان گروه‌های مقاومت است،  از جناح‌های مقاومت فلسطین خواست تا اجازه ندهند اسرائیل به نتیجه برسد و مردم فلسطین در حالت آمادگی مستمر در طول آتش بس موقت برای مقابله با دشمنان باقی بمانند.

وی گفت:هدف ما پایان دادن به تجاوزگری و محاصره است و بایستی مراقب همه عوامل پیروزی و قدرت بوده و در برابر توطئه‌ها هوشیار باشیم.

صنعا، پایتخت یمن، دوشنبه شاهد راهپیمایی بزرگی برای بزرگداشت عاشورا بود.

در این راهپیمایی با تاکید بر حق مردم فلسطین برای پاسخگویی به حملات اسرائیل، "مردم ملت و مردم آزاده آن در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند".

منبع: الف

کلیدواژه: رهبر انصارالله برای مقابله امام حسین هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش همشهری‌آنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 847120 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود