Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری، برخی افراد سودجو نیز در این برهه زمانی اقدام به دریافت مبالغ کلانی از دانش آموزان می نمایند که اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به منظور پیشگیری از سودجویی در این موضوع، اقدام به راه اندازی مراکز مشاوره تحصیلی با تعرفه مشخص نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل اموزش و پرورش استان در این باره به خبرنگاران گفت: ۱۳ پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان با حضور ۴۰ مشاور فعالیت می‌کنند.

فرازی گفت: هم اکنون ۲ پایگاه انتخاب رشته آموزش و‌ پرورش استان در بیرجند فعالیت می‌کنند و ساعت کاری این مراکز همه روز به جز ایام تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد ازظهر است.

فرازی گفت: هم اکنون هزینه در یافت مشاوره برای دانش آموزان ۱۷۰ هزارتومان است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: توصیه ما به والدین این است که فریب مؤسسه‌های انتخاب رشته خصوصی را نخورند، زیرا تنها مراکزی که دارای مجوز رسمی و معتبر از سوی سازمان سنجش کشور است همین ۴۰ مرکز انتخاب رشته آموزش و پرورش استان هستند و باتوجه به هزینه‌های بالایی که این مراکز دریافت می‌کنند هیچ تضمینی در خصوص مشاوره این افراد در این مراکز نیست.

انتهای پیام/4905

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخاب رشته مشاوره داوطلبان کنکور آموزش و پرورش خراسان جنوبی انتخاب رشته آموزش آموزش و پرورش پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه