Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:08:26 GMT

جزئیات جالب از گوشی تاشو گوگل +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۱۷۳

جزئیات جالب از گوشی تاشو گوگل +عکس

اولین تصاویر گوشی تاشو گوگل منتشر شده که جزئیات جالب توجهی از این گوشی منعطف و تاشدنی و محل قرارگیری دوربین آن را بیان می‌کند.

به گزارش مشرق، چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که گوگل یک گوشی هوشمند تاشو با راه‌حل جدید برای دوربین جلو به عنوان دوربین حفره‌ای اولترامیکرو عرضه خواهد کرد. این فناوری جدید با قراردهی دوربین جلو روی فریم، نسبت اندازه صفحه نمایش را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یک وبلاگ‌نویس محبوب در دنیای فناوری در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات تازه و جذابی را از گوشی تاشو گوگل منتشر کرده است.

این وبلاگ‌نویس در Weibo اولین تصاویر گوشی هوشمند تاشو گوگل را منتشر کرده که فناوری جدید دوربین آن را نیز توضیح می‌دهد.

برای برخی از کاربران، این فناوری جدید می‌تواند از مشکل تصویربرداری دوربین زیر نمایشگر جلوگیری کند. علاوه بر این، یکپارچگی صفحه نمایش گوشی مزیت دیگری است که با این فناوری به کاربران هدیه داده خواهد شد. همچنین هیچ مشکلی در مورد وزن و طول عمر این دستگاه وجود ندارد. علاوه بر ساختار جلویی جدید، قیمت جلوی گوشی تاشو گوگل مشابه اوپو Find N است. هر دو گوشی هوشمند دارای طراحی تاشوی افقی به سمت داخل هستند که اندازه کلی آنها کوچک‌تر است و درک بصری بهتری در هر دو حالت تا شده و باز شده دارند.

شباهت گوشی تاشو گوگل به پیکسل ۷ و اوپو فایند ان

طراحی قسمت پشتی گوشی تاشوی آینده گوگل بیشتر شبیه به گوگل پیکسل ۷ خواهد بود. دیجیتال چت استیشن در این رابطه نوشت قسمت پشتی دستگاه کاملا به پیکسل ۷ اشاره دارد و جلوی آن کمی شبیه به اوپو فایند ان است. صفحه داخلی گوشی تاشو کاملا بدون حاشیه و بدون هیچ‌گونه حفره‌ای است و دوربین اولترامیکرو روی فریم قرار دارد.

ذکر این نکته ضروری است که این فناوری در حال حاضر در یک گوشی هوشمند واقعی وجود ندارد. بنابراین هنوز مشخص نیست که این فناوری چقدر خوب کار خواهد کرد. در عین حال به عنوان یک راه حل جدید برای محل قرارگیری دوربین جلو، این فناوری ممکن است مشکلات فنی مختلفی داشته باشد و چنین مسائلی شاید تا حدی بر استفاده‌ی عادی کاربران از دستگاه تاثیر بگذارد.

منبع:گجت نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت گوشی تاشو گوگل گوشی موبایل گوشی هوشمند گوشی موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گوشی تاشو گوگل گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی