Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دور جدیدی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ منابع خبری از حمله دوباره سایبری به نهادهای این رژیم خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برخی نهادهای این رژیم از جمله شهرداری شهرک صهیونیست نشین سدیروت در اراضی اشغالی هدف حمله سایبری قرار گرفت.

براساس اعلام این رسانه ها، منبع حمله سایبری از عراق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۱۴ مردادماه نیز گزارش داند که پایگاه اینترنتی فرماندهی جبهه داخلی ارتش این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شد.   ۵ مردادماه سال جاری نیز ۷ پایگاه و سامانه مجازی رژیم صهیونیستی توسط گروه عراقی "الطاهره" هک شده بود.   در این حمله سایبری، چندین شرکت بزرگ تجاری اسرائیلی که درون سرزمین های اشغالی فعالیت می‌کردند، توسط این گروه عراقی هک و در صفحه های آنها تصاویر و سرودهای الحشدالشعبی پخش شد.   این دومین حمله سایبری گروه هکری الطاهره در چند دو ماه اخیر به سایت های رژیم صهیونیستی بود، این گروه ۲۰ تیر گذشته نیز با انجام یک حمله سایبری زیرساخت های شهرداری «تل آویو» پایتخت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که در پی آن وبسایت شهرداری و اپلیکیشن خدمات شهری تل‌آویو و سامانه مالیاتی آن از دسترس خارج شد.   در چند ماه گذشته بارها سایت ها و سامانه های مجازی رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته است.   در فروردین ۱۴۰۱ نیز دو حمله سایبری موجب توقف فعالیت سایت فرودگاه «بن گورین» تل آویو و اختلال در پایگاه های الکترونیک و بخشی از اپلیکیشن های مهمترین بانک های رژیم صهیونیستی شد؛ موضوعی که نشان داد این رژیم در برابر حملات سایبری به شدت آسیب پذیر است.   در این حمله سایبری وبگاه‌های بانک‌های «مسعد، اینترناسیونال، اوتزارهاشیال» و چندین بانک مهم دیگر رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شدند و دسترسی کاربران به اپلیکشن و وبگاه های این بانک‌ها برای چندین ساعت قطع شد.   تیر ماه گذشته هم سرورها و خدمات شرکت امنیت دیجیتالی «سلیبرایتی» یکی از مهمترین شرکت های رژیم صهیونیستی ویژه ارائه اطلاعات دیجیتالی و ارائه خدمات اطلاعاتی حقوقی به غرب هدف حمله ای سایبری از خاک عراق قرار گرفت.   برخی صفحات و کانال ها در شبکه های اجتماعی عراق گزارش دادند که دو گروه سایبری «الطاهره» و «تیم ۱۸۷۷» مسئولیت این حملات سایبری را بر عهده گرفتند.   اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱نیز فعالیت شرکت حمل و نقل عمومی «Egged»، بزرگترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیستی در اثر حمله سایبری هکرهای عراقی متوقف شد و امکان نام نویسی برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.   رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر گفتند که گروه سایبری الطاهره از مبدا عراق به پایگاه های حمل و نقل «ایگد وراف فاس» و «هاب اون» حمله کرده اند و پیشتر این هشدار را منتشر کرده بودند: «بیایید این بار با زیرساخت ها بازی کنیم».   گزارش ها حاکی است که انجام این حملات سایبری، نگرانی مقام های رژیم صهیونیستی را در پی داشته و توانایی این رژیم برای مقابله با آنها را زیر سوال برد.   منبع: ایرنا

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حمله سایبری سایبری قرار رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز

منابع خبری از شلیک ۴۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی از صبح امور تاکنون خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امورز-دوشنبه- تا این لحظه تقریبا ۴۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گزارش داد که ۱۵ موشک دقایقی پیش به منطقه الجلیل غربی شلیک شد.

این منابع همچنین از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

ساعاتی پیش منابع خبری از شلیک سه فروند موشک به سمت پایگاه صهیونیستی رویسات العلم در منطقه اشغالی کفرشوبا لبنان خبر دادند.

در پی آن حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین ساعت ۲:۱۵ دقیقه تجمع نظامیان دشمن در پایگاه رویسات‌العلم را هدف قرار دادیم.

از سوی دیگر، مناطقی در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی از داخل الجلیل علیا قرار گرفت.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که منطقه کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفتند.

صبح امروز نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: گردان‌های القسام از جنوب لبنان مقر تیپ ۷۶۹ شرقی اردوگاه «جیبور» در شمال فلسطین اشغالی را با موج حمله راکتی متمرکز بمباران کرد.

القسام افزود که این حمله در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و کرانه باختری صورت گرفته است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت