Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران فعال، همی و غمی جز توسعه و پیشرفت همه جانبه خراسان جنوبی و رفع محرومیت‌ از این استان زرخیز ندارند.

محمود مقامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

سوگند به قلم و آنچه می نویسد

هفدهم مردادماه، روز پاسداشت جایگاه ارزشمند عزیزانی است که همواره در راستای تعالی ایران اسلامی از قلم و اندیشه پربار خود بهره می‌گیرند، بزرگوارانی همچون شهید محمود صارمی که در راه نیل به این هدف متعالی، بهترین سرمایه‌های زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده اما در ادای تکلیف دشوار و سنگین اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری، ذره‌ای سستی و تساهل نورزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، هفدهم مردادماه را به همه خبرنگاران فعال در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، دیجیتال و... که همی و غمی جز توسعه و پیشرفت همه جانبه خراسان جنوبی و رفع محرومیت‌ از این استان زرخیز ندارند، تبریک و تهنیت گفته و از تلاش‌های بی دریغ کلیه همکاران رسانه‌ای که کمر همت به انعکاس اقدامات بیدریغ دولت در رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بسته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همه عزیزان از درگاه ایزد متعال، سلامتی، سرافرازی و توفیق مسئلت دارم. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهید محمود صارمی اباعبدالله الحسین توسعه پایدار حمایت دولت خبرنگار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟