Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با واریز 5 هزار میلیارد تومان دیگر به حساب کشاورزان گندمکار سراسر کشور، مجموع واریزی به حساب گندمکاران به 60 هزار میلیارد تومان رسید.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، این شرکت با اعلام اینکه پول محصول کشاورزی خریداری شده از کشاورزان به محض تأمین بلافاصله به حساب این عزیزان واریز می‌شود، از پرداخت بخش دیگری از مطالبات گندمکاران به مبلغ 5 هزار میلیارد تومان دیگر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، از آغاز فصل خرید تضمینی گندم در چهارم فروردین تاکنون، بیش از 6 میلیون و 429 هزار تن گندم به ارزش بیش از 74 هزار و 447 میلیارد تومان از گندم‌کاران سراسر کشور خریداری شده که بیش از 59 هزار و 304 میلیارد تومان و به عبارتی 82 درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
این گزارش می‌افزاید، میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به پایان فصل سال گذشته از رشد 46 درصدی برخوردار بوده و با توجه به اینکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی هم اکنون در سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی همچنان ادامه دارد، انتظار می‌رود میزان رشد خرید گندم نسبت به سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار شود.
گفتنی است، میزان خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته بین240 تا 370 رشد داشته است؛ ضمن اینکه تا امروز استان‌های خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و 357 هزار تن، گلستان با 756 هزار تن و کردستان با 488 هزار تن استان‌های پیشتاز خرید تضمینی این محصول کشاورزی در کشور هستند.




کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گندم خرید میلیارد تومان خرید تضمینی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت