Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

آیا دراگان اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست؟ هنوز هیچ‌کس جواب این سؤال را نمی‌داند و پارادوکس اخراج و ابقای او هم موضوع را گیج‌کننده‌تر کرده است. آخرین خبر این است که هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مربی کروات را ابقا کرده، اما همه می‌دانند که انتخابات روز هشتم شهریور فدراسیون تعیین‌کننده خواهد بود و شاید همه‌چیز را دگرگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اما تنها مشکل اسکوچیچ نیست. او هر لحظه، هر ساعت به شکلی در کانون حواشی جدید قرار می‌گیرد؛ حاشیه‌هایی که گویا اصلا ربطی به کنش‌های خود این مربی هم ندارند و هر لحظه ممکن است به شکلی دامانش را بگیرد. فارغ از اینکه دراگان سزاوار حضور در جام‌جهانی هست یا نه، به‌نظر می‌رسد اراده‌ای محکم کمر به حذف او بسته و قرار هم نیست به همین راحتی کوتاه بیاید.

داستان یک مصاحبه جعلی

در طول تعطیلات چند روزه کشور، ناگهان مصاحبه‌ای عجیب و جعلی از دراگان اسکوچیچ منتشر شد که آتش خشم هواداران پرسپولیس را علیه او برانگیخت. در این نقل قول که مبنای درست و دقیقی نداشت و اساسا کسی هم نفهمید نخستین بار در کدام رسانه منتشر شد، از قول مربی کروات نوشتند: «اصلا برانکو کی هست که نظراتش برای من مهم باشد؟» ایوانکوویچ ازجمله کسانی بوده که در این مدت بارها از هموطن خود حمایت کرده، اما در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود اسکوچیچ تصور می‌کند او قصد حضور در تیم ملی را دارد و به همین دلیل اخیرا جواب تلفن‌هایش را نمی‌دهد. گویا پس از آن بوده که به ذهن شایعه‌سازان خطور کرده این نقل قول تند را از زبان اسکو مطرح کنند و به او ضربه بزنند. طبیعتا ساعاتی بعد اسکوچیچ کل موضوع را تکذیب کرد، اما حتی قبل از آن هم واضح بود که این اظهارنظر نمی‌تواند صحت داشته باشد. دراگان از محبوبیت برانکو در ایران باخبر است و خوب می‌داند بخش بزرگی از حامیان او در تیم ملی را هواداران پرسپولیس تشکیل می‌دهند. گذشته از همه اینها، اصلا ادبیات اسکوچیچ به این شکل نیست و یکی از اشکالاتی که از او گرفته می‌شود این است که به اندازه کافی اقتدار و قاطعیت ندارد. در جعلی بودن نقل قول مزبور تقریبا جای تردیدی نیست، اما آن را منتشر کردند و ضربه‌ای سخت به مقبولیت اسکوچیچ زدند. اینکه پشت پرده ماجرا چیست، خیلی پیچیده به‌نظر می‌رسد.

قول تغییر سرمربی و دودستگی بازیکنان

پیش از این غائله هم داستان استوری جدید ملی‌پوشان اتفاق افتاد؛ یک سند دیگر برای دودستگی آنها و متزلزل بودن جایگاه اسکوچیچ. حتما می‌دانید که گروهی از بازیکنان تیم ملی با انتشار یک استوری مشترک از نمایندگان مجلس خواستند در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نکنند. با توجه به موضع نمایندگان، این استوری به وضوح در حمایت از مهدی تاج بود؛ مردی که می‌گویند شانس اول پیروزی در انتخابات هشتم شهریور است و اگر بیاید، سرمربی تیم ملی را تغییر خواهد داد. حتی حمید استیلی، مدیر تیم ملی هم این موضوع را تأیید کرد و رسما گفت عده‌ای در تماس با ملی‌پوشان به آنها قول تغییر سرمربی بعد از انتخابات را داده‌اند. بعد هم که تعدادی از ملی‌پوشان مثل سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده و... این استوری را حذف کردند تا نشان بدهند دودستگی در تیم ملی همچنان ادامه دارد. خلاصه اینکه وضع غریبی است و حاشیه‌سازی‌ها علیه مربی کروات همچنان ادامه دارد. روشن نیست بحران بعدی علیه او کی ایجاد خواهد شد؛ شاید زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، حاشیه جدید هم از راه رسیده باشد! بحث در مورد توانایی‌های فنی اسکوچیچ کاملا مستقل و محترم است، اما این وضعیت برزخی و آشفته درنهایت به ضرر تیم ملی کشورمان تمام خواهد شد.

کد خبر 696523 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

*آرمین سهرابیان در فهرست 20 نفره استقلال نیست و در این بازی فرصت بازی ندارد.

*پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن تیم‌ها، هواداران تراکتور شعار‌های تند و خارج از ادب علیه تیم استقلال و پیمان بابایی سر دادند. در ادامه این شعارها علیه مهدی هاشمی نسب هم ادامه پیدا کرد.

*سید حسین حسینی که از این بازی محروم است در ورزشگاه حضور دارد و از روی سکو‌ها بازی را تماشا خواهد کرد.

*آندرانیک تیموریان و آلین دینکا مربیان تیم ملی برای تماشای بازی به ورزشگاه یادگار امام رفتند.

*در حالی که استقبال خوبی تا ساعتی قبل از شروع بازی انجام نشده بود در فاصله باقیمانده موج هواداران به ورزشگاه رسیدند و حتی بعد از آغاز بازی هم تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند و بالغ بر ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*محمدجواد کیاء، پیمان بابایی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، آرمان رمضانی، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، امیرعلی صادقی و محمدحسین زواری بازیکنان ذخیره استقلال هستند.

*احسان مرادیان، امیررضا جدی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری، میلاد کر، سعید کریم آذر، میلوس دلتیچ، مهدی عبدی و امرحسین حسین‌زاده بازیکنان ذخیره تراکتور هستند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟