Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیش‌برد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خصوص فرا رسیدن روز خبرنگار، افزود: امروز فرصتی است، برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت حرمت حق‌گویی و حقیقت‌نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، لحظه به لحظه حماسه‌های غرورآفرین این مرزوبوم را روایت و بازتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیش‌برد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است.
فلذا لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود و از طرفی رسانه ها باید در حوزه خود به وظیفه ذاتی‌شان که نقد منصفانه واطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروزه در برهه حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان این مرز و بوم از تمام حربه ها جهت وارونه جلوه دادن خدمات نظام و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، لذا رسانه ها مراقب باشند که به خواست دشمنان که همان نامطلوب نشان دادن چهره انقلاب اسلامی است کمک نکنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دعوت نمایند؛ و همچنین کاستی ها را بر پایه عدل و انصاف به دور از حب و بغض به اطلاع مسوولان و سازمان های مربوطه برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسل های مردم شریف، ولایی و عاشقان و دلسوختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) استان هرمزگان و یاران باوفایشان در دهه اول محرم، یـاد و خاطره شهـدای عرصه رسانه بویژه شهید محمود صارمی، را گرامی می‌دارم و با تقدیر از مجاهدت، شجاعت، زحمات و همراهی تمامی دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی توفیق روز افزون را برای همه تلاش گران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است