Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:54:29 GMT

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر ارومیه آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۵۴۳

۲۰۰ هزار متر مربع از معابر ارومیه آسفالت شد

علی مصطفی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از اینکه جداول و آسفالت برخی از خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی ارومیه طی بیست سال گذشته تعویض نشده است، افزود: اصلاح و بهبود وضعیت آسفالت معابر امروز به مطالبه شهروندان از مجموعه مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه آسفالت و ترمیم معابر در ارومیه ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: آگهی آسفالت معابر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال و جدول گذاری به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در سامانه ستاد قرار گرفته و آماده واگذاری به پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برخی بحران‌های مالی تحمیل شده به شهرداری ارومیه، گفت: مجموعه جدید مدیریت شهری عملا شهرداری را در وضعیت فوق بحرانی تحویل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بدون مشارکت همگانی مردم، توسعه شهری ممکن نخواهد بود، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برای عبور از وضعیت فعلی و بهبود خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برچسب‌ها آسفالت آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه شورای اسلامی شهر اروميه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت آذربایجان غربی شهرداری ارومیه آسفالت آذربایجان غربی شهرداری ارومیه ارومیه شورای اسلامی شهر اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز