Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که همواره در حال رجزخوانی است، این بار برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه این رژیم در برابر توان موشکی گروه‌های مقاومت و شکست در جنگ سه روزه غزه مدعی شد: آماده انجام حملات پیشگیرانه از تهران تا خان یونس هستیم!

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «بنی گانتس» در پایان نشست امنیتی خود با رئیس ستاد ارتش و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی برای بررسی نتایج سه روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ضمن تاکید بر ادامه وضعیت آماده باش همگانی، دستور تشکیل تیمی برای تقویت امنیت مناطق واقع در شرق حصار جداکننده مرزهای نوار غزه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، گانتس طی سخنانی پس از این نشست گفت: «دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاوردهای عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.»

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفتیم کارگروهی با هدف افزایش امنیت شهرک‌های شرق حصار جداکننده نوار غزه و ارائه راهکارهای عملی ضمن ادامه تلاش برای افزایش حفاظت از ساکنان مرزهای شمالی تشکیل شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گانتس ضمن دستور حفظ وضعیت آماده باش در تیپ‌های ارتش در تمام مناطق درگیری، همچنین دستور تشکیل تیمی برای تسریع در افزایش حفاظت از ساکنان مناطق مجاور نوار غزه را صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه‌ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله ده‌ها کودک را زخمی کرد، اما با قبول آتش بس شکست در این حمله را عملا پذیرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنی گانتس اسرائیل رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 6086786

دیگر خبرها

  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه