Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت تعداد۱۴نفر از سرشاخه های دوسایت هرمی غیرمجاز به نامهای قوچپین و تیمون در شهرستان خوی خبر داد.

ناصر عتباتی گفت: در پی اطلاع از فعالیتهای غیرمجاز دو سایت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانالهای یاد شده موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه های این سایتها تعداد۱۴نفر از آنها که تا حدود ۴۰۰ نفر زیرمجموعه داشتند و مبالغی را هم به حساب سرشاخه ها واریز نموده بودند دستگیر و تحقیقات مقدماتی در خصوص آنها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی افزود: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی ۱۴ متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب  سود دو گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین پس از اقرار به عضویت و کسب سودهای کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است از مردم استان خواست فریب چنین شرکت های هرمی غیرمجاز را نخورند و براحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سایت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده جاری (نسل‌کشی رژیم صهیونیستی) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، استقبال کرد و این اقدام را برای مردم فلسطین مهم دانست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: تصمیمات اتخاذ شده توسط ترکیه برای مردم فلسطین که در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک قرار گرفته‌اند، بسیار مهم است.

از سوی دیگر وزارت بازرگانی ترکیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مرحله دوم اقدامات انجام شده در سطح دولتی آغاز شده و مبادلات صادراتی و وارداتی مربوط به رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه پیش از این گفته بود که «ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اسرائیل) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی