Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش اتاق خبر به نقل از علی محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: وقتی که بخش صنعت و اقتصادی مالیات قانونی خود را به موقع می پردازد پس در مقابل آن دولت وظایفی دارد.

وی با انتقاد ار کمبودهای شهرک صنعتی آق قلا برای واحدهای تولید کننده، ادامه داد: تامین برق، آب و گاز و زیرساخت های دیگر از وظایف دولت برای بخش اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی شهرک صنعتی زمین خود را به قیمت بالاتر به واحد تولیدی می فروشد باید زیر ساخت ها را مهیا کند.

رییس اتاق بازرگانی گرگان افزود: اگر دولت به دلیل کاستی هایی که در گذشته و حال انجام داده و به لحاظ مصرف انرژی دچار کمبود است آیا این تاوان را باید کارخانه دار به عنوان یک واحد تولیدی بپردازد؟

وی تصریح کرد: براساس قانون مدنی ایران هر شخصی موجب خسارتی به غیر شود به نسبت خسارتی که وارد می کند باید پاسخگو باشد و قانون شورای بهبود کسب و کار هم این مساله را مطرح می کند.

چوپانی با بیان اینکه سرمایه گذاران صنعتی و اقتصادی علاقه مند به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این واحدهای تولیدی با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

وی افزود: کل آب مصرفی در بخش صنعت سه درصد است و چون وزارت نیرو در گذشته به وظایف خود عمل نکرده در حال حاضر مشکل آب و برق وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: چگونه می خواهیم با این شرایط یک واحد صنعتی هم تولید کند؟ هم نیروی کار را حفظ کند و هم تابع سیاست های غلط اقتصاد دستوری باشد.

وی گفت: اگر دولت پای خود را از اقتصاد کنار بگذارد رشد کشور بالای پنج درصد خواهد شد و تکلیف سرمایه گذار نیز مشخص می شود.

   

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی