Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:44:36 GMT

پیام رئیس صداوسیما برای روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۷۲۷

پیام رئیس صداوسیما برای روز خبرنگار

رئیس سازمان صداوسیما در پیامی با عرض تسلیت عاشورای حسینی، روز خبرنگار را تبریک گفت و تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار را معنادار خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن پیمان جبلی، رییس صداوسیما به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است: 

«عاشورای حسینی امسال با روز خبرنگار همزمان شده‌است. تقارنی پرمعنا که بهانه‌ای است برای گرامی‌داشت یاد تمام خبرنگاران و اهالی خبری که به تأسی از ثارالله، ثار خویش را نثار بیان حقایق و رسالت خطیرشان کردند و مگر نه این است که  امام حسین(ع) برای روشن کردن حقیقت، جدا کردن جریان حق از مسیر باطل به شهادت رسید و مگر نه این است که در این راه، جز زیبایی ندید؟

بر خود لازم می‌دانم در روز خبرنگار به تمام خبرنگاران حق‌طلب و حقیقت‌جو که سرمشق عدالت‌خواهی چون مولایمان حسین( ع) دارند، خداقوت گویم و برای تمام شهدای جبهه رسانه ای مقاومت اسلامی، رحمت واسعه الهی طلب نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توفیقات روزافزون خبرنگارانی را که برای تعالی اسلام و نظام مقدس‌جمهوری اسلامی‌ایران قلم می‌زنند، آرزومندم.»

پیمان جبلی

منبع: دانا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

وی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟