Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی به عنوان اولین مربی لژیونر ایرانی راهی حاشیه خلیج فارس شد تا با تفکر مدرسه فوتبال ایران در لیگ امارات رقابت کند.

مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال با رکورد بدون شکست در لیگ ایران هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت. مجیدی اردوی آماده سازی تیمش را در اتریش برپا کرد و اکنون به امارات برگشته تا خود را برای شروع فصل آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سامی الامام کارشناس فوتبال امارات در شبکه «شارجه اسپورت» درباره این مربی ایرانی، گفت: فرهاد مجیدی مربی جوانی است و سبک او هجومی است. او خیلی خوب از فوتبال امارات شناخت دارد. مجیدی در زمان بازیگری اش برای 4 تیم باشگاهی یعنی العین، الوصل، الاهلی و النصر بازی کرده است.

وی افزود: به همین خاطر مجیدی تجربه زیادی دارد و شناختی کافی از فضای فوتبال امارات دارد. همچنین او چهره محبوبی در امارات به شمار می آید. نکته دیگر این است که مدیریت اتحاد کلباء با او همکاری خوبی داشت و گابریل پین دستیار سابقش در استقلال را به تیم آورد.

کارشناس اماراتی ادامه داد: گابریل پین مربی بزرگی است و تجربه های ارزشمندی داشته است. او دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا بوده و مربی رم، فیورنتینا و والنسیا بوده است. حضور این مربی ایتالیایی در کنار مجیدی به اتحاد کلباء کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی سابق استقلال گابریل پین اتحاد کلباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است