Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@22:39:26 GMT

اختلال جهانی سرویس جست‌وجوی گوگل

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۸۴۵

اختلال جهانی سرویس جست‌وجوی گوگل

دسترسی به موتور و وب سایت جست و جوی گوگل به طور موقتی برای هزاران کاربر قطع شد و سردرگمی و سیلی از واکنش‌ها را به راه انداخت که بدون محبوب‌ترین موتور جست و جوی آنلاین جهان چه باید کرد.

به گزارش ایسنا، سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر روز دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات در بالا آمدن وب سایت گوگل و انجام عمل جست و جو در تایوان و ژاپن هم مشاهده شد، اما به نظر رسید خدمات به صورت متناوت در دسترس هستند.

شبکه سی‌ان‌بی‌سی در خبری نوشت: کاربران در انگلیس، استرالیا و سنگاپور هم مشکل دسترسی به گوگل را گزارش کرده‌اند. بعضی از کاربران اسکرین شات‌هایی از پیام‌های خطا را ارسال کردند و بعضی دیگر به شوخی می‌گفتند تلاش می‌کنند گوگل را برای بررسی این که آیا موتور جست و گوگل قطع شده است، چک کنند.

مشکل اختلال و قطعی سرویس در جست و جو که محصول اصلی گوگل است، کم سابقه محسوب می‌شود. اصلی‌ترین دلیل چنین اختلال‌هایی، زیرساخت وب بک‌اِند هستند که نمونه آن سال گذشته در وب سایت فستلی و آمازون وب سرویس مشاهده شد.

به نظر رسید سرویس گوگل درست پیش از ساعت ۱۰ بعدازظهر به وقت نیویورک به وضعیت عادی بازگشت.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، روز دوشنبه یک حادثه برقی در تاسیسات گوگل در آیووا پیش آمد و سه نفر را راهی بیمارستان کرد. هنوز معلوم نیست آیا این حادثه با قطعی سرویس گوگل ارتباط داشته است یا خیر.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سخنگوی آلفابت- شرکت مادر گوگل – اعلام کرد ما از وقوع یک حادثه برقی در دیتاسنتر گوگل در آیوا که باعث مصدومیت سه نفر شد، مطلع هستیم. سلامت و ایمنی همه کارکنان، اولویت قطعی ماست و ما با شرکا و مقامات محلی برای تحقیقات درباره این موضوع و فراهم کردن کمک لازم، همکاری نزدیکی داریم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوگل وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت موتور شش سیلندر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این موتور چهار هزار سی سی، در خودرو‌هایی با کاربرد‌های مختلف از جمله بیراهه نورد (آفرود)، باری و خدمات رسان استفاده می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • در جست‌وجوی مزاج معتدل
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ساخت موتور شش سیلندر
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد