Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قربانی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای بررسی وضعیت پله‌برقی‌های شهر، کمیته‌ای برای تردد عابران پیاده دارد که در این کمیته با حضور کارشناسان، وضعیت هر یک از پله‌برقی‌های خراب مورد بررسی قرار می‌گیرد. در همین راستا سازمان زیباسازی شهر تهران، تمامی پله‌های موجود شهر را رصد کرد و در این پایش مشخص شد که تعدادی از آنها خراب و برخی دیگر بنا به دلایل مختلف، استفاده کمتری از آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بنابراین لیستی از پله‌های خراب تهیه و به کمیته مربوطه در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری اعلام شد. اکنون وضعیت این تعداد پله در کمیته براساس شاخص‌ها در حال مطالعه و بررسی است و چنانچه از سوی این سازمان به‌صورت مکتوب اعلام شود، عملیات جمع‌آوری را آغاز می‌کنیم.

قربانی درباره ارتفاع رمپ‌های جدید پل‌های عابرپیاده توضیح داد: ارتفاع عمده پله برقی‌ها  ۵ و نیم متر است و رمپ‌های جدیدی که قرار است در شهر نصب شود، زاویه استاندارد ۱۶ درصد با همان سطح اشغال پله برقی و پوشش اپوکسی را دارد. زاویه ۱۶ درصد سبب می‌شود که شیب ملایمی داشته باشد و هیچ خطری عابرپیاده را تهدید نکند.

کد خبر 695877 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها حقوق شهروندی زیبا سازی شهردارى تهران عابر پیاده پایتخت مدیریت شهری پله برقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهروندی زیبا سازی شهردارى تهران عابر پیاده پایتخت مدیریت شهری پله برقی پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا کمتر از سه ماه دیگر باید کاروان ورزش ایران در المپیک 2024 پاریس شرکت کند و سپس بازی های داخل سالن آسیا و همچنین المپیک زمستانی را در سال جاری در پیش دارد، بودجه مدنظر این کمیته از سوی مجلس رد شده و کاهش یافته است.

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد کاهش بودجه کمیته ملی المپیک عنوان کرد: "در مورد بودجه  رایزنی خوبی با سازمان برنامه ریزی بودجه داشتیم اما در  لایحه  بودجه که به مجلس رفت، ردیف اصلی بودجه ما که مربوط به رویدادهای بین المللی بود، حذف شد و  سازمان برنامه‌ریزی و بودجه تلاش کرد و قسمتی از آن عدد برگشت تا برای سه رویداد  مشکلی نداشته باشیم اما اگر آن عدد تغییر نمی کرد بودجه خوبی داشتیم. شاید الان بودجه رشد زیادی نداشته باشد اما باز هم در مجلس در حال بررسی است و اصلاحات اولیه صورت گرفته و منتظر رقم نهایی هستیم."

او در بخش بعدی این اتفاق را یک شوک بزرگ در سال المپیک می داند: "انتظار نبود در سال المپیک چنین اتفاقی برای بودجه کمیته ملی المپیک رخ دهد. شوک بزرگی در سال ۱۴۰۳ به کمیته ملی المپیک وارد شد. دلیل اینکه جلسه قبلی هیات اجرایی هم کنسل شد این بود که اعضای هیئت اجرایی، رئیس و من به عنوان دبیرکل با کمک سازمان برنامه‌ریزی و بودجه در تلاش بودیم تا بخشی زیادی از اشکالاتی که در لایحه بودجه کمیته ملی المپیک بود را اصلاح کنیم. عدد ۳۸۰ میلیارد تومانی را سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برای ما اصلاح کرد. قرار شد کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی مجلس هم کمکی به ما داشته باشند و اگر این دو اتفاق رخ دهد عدد ۵۰۰ میلیارد تومانی که از ما کم کرده بودند حدودا برمی‌گردد. امیدوارم با این اصلاح و کمک مازادی که در مجلس می‌شود، این گره‌ها باز شود. امیدواریم این مشکل حل شود. سال گذشته تنها یک رویداد رسمی داشتیم اما امسال سه رویداد در پیش رو داریم. "

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!