Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولیویا نیوتن-جان خواننده زن مشهور پاپ دهه ۱۹۷۰ که در فیلم هایی از جمله «گریس» و «زانادو» بازی کرده بود، روز دوشنبه ۸ آگوست در ۷۳ سالگی درگذشت.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ جان استرلینگ همسر اولیویا نیوتن جان اعلام کرد که او صبح دوشنبه ۸ آگوست در مزرعه شان در جنوب کالیفرنیا در حالی اعضای خانواده اش کنارش بودند، درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیوتن جان بیش از ۳۰ سال با سرطان سینه مبارزه کرد، علت خاصی برای مرگ وی در بیانیه درگذشتش اعلام نشد. با این حال یک منبع نزدیک به الیویا اعلام کرد، وی پس از یک مبارزه ۳۰ ساله با سرطان، سرانجام براثر متاستاز سرطان سینه از دنیا رفت.
اولیویا نیوتن جان در سال ۱۹۷۱ با ترانه «اگر نه برای تو» به شهرت رسید و در سال ۱۹۷۳ با ترانه «بگذار من آنجا باشم» شهرتش چندین برابر شد. با این حال موفقیت عظیم نیوتن جان هنگامی رخ داد که او در فیلم «گریس» مقابل جان تراولتا ظاهر شد.
نیوتن جان ۴ بار در طول دوران زندگی اش برنده جایزه گرمی شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خواننده نیوتن جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید