Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره مهم ترین اولویت یک جوان در شرایط فعلی اظهار داشت: به طور طبیعی برای جوانان هیچ دغدغه ای به اندازه اشتغال مهم نیست زیرا وقتی شغل ایجاد شود سرآغاز و سرچشمه آرامش روحی و روانی او ایجاد می‌شود و سپس او به سمت ازدواج و تشکیل خانواده و فرزندآوری رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشتغال جوان باعث نشاط و شادمانی در جامعه می شود ضمن اینکه آسیب های اجتماعی هم کاهش پیدا می کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نباید فرصت های شغلی جوانان را صرفا از مسیر دولت و یا دولت ها دنبال کرد و اشتغال را محدود به شغل دولتی کنیم.

منتظری ادامه داد: باید به تناسب ظرفیت ها و قابلیت ها و رشته های تخصصی جوان در جامعه فرصت های شغلی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای اشتغال استفاده کنیم؛ باید اولویت دولت و مجلس اشتغال جوانان باشد که در صورت تحقق این موضوع خیلی از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اشتغال جوانان نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است