Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@02:24:59 GMT

بهترین آینه ها برای دکوراسیون داخلی خانه ؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۰۶۷

بهترین آینه ها برای دکوراسیون داخلی خانه ؟

طراحی و ساختن یک نمای زیبای داخلی خانه ، کار چندان ساده ای نیست و نیاز به ابزار و وسایل بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین عناصری که زیبایی غیر قابل توصیف به خانه و ظاهر آن می دهد ، آینه می باشد. استفاده از آینه های زیبا و شیشه رنگی ، خانه شما را بی نهایت جذاب و خاص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیشه رنگی با توجه به طیف های رنگی فوق العاده زیبا و متنوع خود ، می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت تکمیل ساختار خانه شما باشد. از شیشه رنگی معلوم در طراحی درب های ورودی و پنجره های خانه استفاده می شود تا در زمان تابش نور خورشید ، طیف وسیعی از رنگ های زیبا به داخل خانه تابیده شده و نمای بسیار جذابی را به رخ بکشد. آینه تراش و آینه دکوراتیو نیز ، جز بهترین انواع آینه ها جهت دیزاین خانه می باشد. آینه تراش شده را می توانید با سلیقه و نظر خود انتخاب کرده و آن را در اشکال هندسی مختلف ، مورد استفاده قرار دهید. گاهی اوقات ممکن است ترکیب چندین آینه با اشکال هندسی یکسان و یا متفاوت ، طرحی بسیار زیبا را به وجود آورد. اگر علاقه دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد آینه ها و قیمت آن ها به دست آوردید ، کافیست به سایت rahimiglass.com مراجعه کنید.

انواع شیشه های رنگی و کاربرد آن ها ؟

امروزه شیشه های رنگی ، جایگاه خاصی در طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و دیگر مکان های مورد نظر ما دارد. این شیشه ها از زیبایی خاصی برخوردار بوده و شادابی را به خانه ها می آورد. این محصول زیبا و جذاب ، انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . سه مدل اصلی شیشه های رنگی شامل ؛ براق ، مات و متالیک می باشد که هر یک دارای کاربرد و جذابیت خاص خود می باشد. جهت انتخاب هر یک از این مدل ها ، ابتدا باید نیاز خود را تشخیص داده و بر اساس سلیقه خود ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، از شیشه های رنگی براق در بین کابینت ها استفاده شده و نیاز به نگهداری و مراقب فراوان دارد. این محصولات از محبوبیت خاصی در بین طراحان برخوردار بوده و همواره یکی از اصلی ترین گزینه های تزیین خانه به شمار می رود. شما می توانید رنگ های مختلف را برای کابینت ها ، دکور ها ، رو میزی ها و دیگر وسایل مورد نظر خود انتخاب کرده و آن لذت ببرید. رنگ های گوناگون ، تاثیرات مختلفی را بر ذهن و روان انسان می گذارد. بنابراین در هنگام انتخاب شیشه های رنگی ، به تناژ رنگ آن توجه کرده و متناسب با فضای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، رنگ آبی کمرنگ ، حالت آرامش و صمیمیت را در ذهن انسان ایجاد کرده و رنگ زرد ، حالت شور و نشاط را در وجود انسان پدیدار می کند. اگر قصد خرید داشته و یا اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید ، بهتر است به سایت فروشگاه رحیمی گلس (rahimiglass.com) سر بزنید.

آینه تراش ها را در کدام قسمت ها می توان استفاده کرد ؟

استفاده از آینه های تراش خورده ، بسته به شکل محصول داشته و با توجه به سلیقه خود ، می توانید از آن ها در مکان های مختلف خانه بهره ببرید. از دیوار های راهرو و قسمت مرکزی خانه گرفته تا قسمتی از سقف و غیره ، می توان از این محصولات بی نظیر و جذاب بهره برد. کسانی که تخصص در زمینه برش آینه را دارند ، با استفاده از ابزار و وسایل مختلف ؛ لبه و سطوح کناری آینه ها را برش داده و اشکال مختلف را به وجود می آورند. هر یک از این اشکال به وجود آمده ، زیبایی خاص خود را داشته و می توان از آن استفاده های بسیاری کرد. این آینه ها در ضخامت های مختلف تولید شده و از دو میلی متر تا ده میلی متر و بالاتر متغیر می باشد. این مدل از آینه ها ، با توجه به طراحی خاص خود ، موجب زیبایی بصری بسیاری در داخل خانه شما می شود. این آینه ها ، با دقیق ترین دستگاه های برش اتوماتیک تولید شده و ضخامت لبه آن در تمامی سطوح یکسان می باشد. اگر به طراحی و نما های خاص علاقه دارید ، پیشنهاد می کنیم که از آینه های تراش خورده استفاده کنید. هر شخصی در انتخاب و طراحی داخل منزل ، نیاز به مشاوره از متخصصان این زمینه دارد. اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید ، بهتر است از متخصصان علم طراحی دکوراسیون ، استفاده کنید. می توانید برای خرید و سفارش این محصول بی نظیر ، به فروشگاه رحیمی گلس بروید و محصول خود را سفارش دهید.

بهترین فروشگاه برای خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو را جز ، آینه های تزیینی و زیبا طبقه بندی می کنند. امروزه استفاده از این آینه ها ، جایگاه خاص خود را دارد و بسیاری از طراحان خوش سلیقه ، از این محصولات بهره می برند. استفاده از آینه دکوراتیو ، نه تنها جلوه و زیبایی خاصی به خانه شما می دهد ؛ بلکه موجب روشنایی و نور بیشتر در قسمت های تاریک و بسته نیز می شود. بنابراین استفاده از این آینه ها در قسمت های مختلف منزل ، بسیار پیشنهاد می شود. اما جهت خرید و سفارش این محصول ، باید به بهترین برند ها مراجعه کنید. فر‌وشگاه رحیمی گلس ، عرضه کننده باکیفیت ترین انواع آینه می باشد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: آینه دکوراتیو شیشه های رنگی آینه ها آینه ها خانه شما خاص خود شیشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی با توجه به یکی از دغدغه‌های روز نوجوانان از سوی نشر جمکران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سال‌های اخیر، مهمان تازه‌ای به جمع بحران‌های نوجوانی اضافه شده است؛ مهمانی که روی مصرف بی‌جا و ریخت و پاش زیاد اصرار می‌کند و هرچه از در بیرونش می‌کنیم باز از پنجره برمی‌گردد. تجمل‌گرایی و پرداختن به امیال، مهمان تازه و البته ناخوانده نوجوان‌های ماست.

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی که به تازگی از سوی انتشارات جمکران به چاپ رسیده، با دغدغه پرداختن به همین موضوع نوشته شده است. در معرفی این اثر آمده است: «حسنا و ملکه‌های رنگی»، دنیایی را که نوجوان ما فکر می‌کند، ایده‌آل است نشانش می‌دهد و ذره ذره طعم بودن در این دنیا را به او می‌چشاند. دنیایی که در آن همه چیز حتی پله‌ها، صندلی و دیوارها برق می‌زنند. هزاران کمد لباس نو وجود دارد و فقط اگر سری به یکی از کمد جواهرات ملکه بزنیم دهانمان باز می‌ماند. اما واقعاً درون این دنیای پرزرق و برق همه چیز همین قدر بی عیب و نقص است؟!

«حسنا» که شخصیت اصلی داستان ماست، آیا می‌تواند بی‌ترس از حیله‌های ملکه و فکر دلتنگی خانواده‌اش اینجا بماند؟! اصلاً شاید حسنا هم ملکه شود و در این دنیای قشنگ، قصری برای خودش بسازد، شاید هم اسیر این چیزها نشود و یاد حرف‌های پدرش بیفتد که همیشه می‌گفته «با این چیزها دست و پای ذهنت رو می‌بندی، ذهنی که بسته شد، دیگه نمی‌تونه آزادانه رشد کنه».

ورود «شهر شکل‌ها 2» به کتابفروشی‌ها

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده، تلاش دارد تا با زبانی شیرین و ورود ماجراهای جذاب به متن داستان، دست مخاطب خود را بگیرد و به یکی از مهمترین دغدغه‌های نوجوانان امروز پاسخ دهد. دو راهی انتخاب بین علایق شدید وجودمان و ارزش‌های درست، محور اصلی کتاب است؛ محوری که خوراک نوجوان امروزی و مهمان‌های جدیدش است.

رمان نوجوان «حسنا و ملکه‌های رنگی» در 172 صفحه و با قیمت 105 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

حسنا همین که می‌خواست به خانه برگردد، چیزی طلایی روی سنگ جلویش برق زد. حسنا عاشق جواهرات بود، از هر نوعش؛ بدل یا واقعی، انگشتر یا النگو مهم نبود.

یک قدم به جلو برداشت. پایش لیز خورد و نزدیک بود بیفتد توی دریا. باید زود برمی‌گشت. همین حالا هم بیش از اندازه دیر کرده بود، ولی نمی‌توانست بی خیال آن جسم براق شود. دوباره نفس گرفت و سر جایش ایستاد. بعد آهسته به جلو خم شد. همین که نوک دستش با آن شی براق تماس پیدا کرد، سنگ زیر پایش شروع به لرزیدن کرد. لرزید و لرزید و یک‌دفعه پایین رفت... .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان