Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:37:01 GMT

آشنایی با تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ و واتساپ بیزینس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۰۸۱

آشنایی با تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ و واتساپ بیزینس

یک سه کاره‌ی همه کاره رو می‌خوام بهتون معرفی کنم. شماره تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ که یک شماره خاص با چندین قابلیت مختلف هست که اون رو به یک چاقوی سوئیسی تبدیل کرده. شما وقتی یک کسب و کاری رو شروع می‌کنید باید به فروش فکر بکنید. فروش بخش مهم هر کسب و کاری هست و اولین فروش شروع کسب و کار هست. آخرین فروش پایان یک کسب و کار هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع فروش شما نیاز به یک شماره تلفن دارید که یک صوت اولیه در اون پخش بشه و تلفن گویا داشته باشه.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت الو021، در ادامه فروش باید از واتساپ بیزینس استفاده کنید تا اطلاعات محصول رو به مشتری بدید یا فاکتور صادر بکنید. تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ به شما امکان داشتن واتساپ بیزینس را روی همون شماره ثابت تهران بهتون میده. در نهایت برای جلب اعتماد خریدارتون باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشید. ثبت نام نماد اعتماد الکترونیکی نیاز به داشتن یک شماره ثابت داره و همون شماره در پنل نماد اعتماد شما ثبت میشه. مجدداً تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ می‌تونه ثبت نماد شما رو هم انجام بده. در تصویر زیر این مراحل فروش رو ببینید.

 واتساپ بیزینس و شماره تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای کسب و کار

بعد از محدودیت‌هایی که در تلگرام پیش آمد عموم مردم در واتساپ به دنبال کسب و کار هستند. ارتباطات زیادی از طریق واتساپ رخ می‌دهد و فروش انجام می‌شود. واتساپ بعد از هجوم مردم و فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به ارائه نسخه واتساپ بیزینس کرد. واتساپ بیزینس با نسخه معمولی واتساپ تفاوت دارد. در واتساپ بیزینس شما می‌توانید با شماره ثابت نیز ثبت‌نام بکنید و در چهار کامپیوتر دیگر این واتساپ را داشته باشید. چقدر زیبا و حرفه‌ای خواهد بود اگر شما شماره تلفن شرکت خودتان را به جای شماره واتساپ بیزینس نیز استفاده کنید. هر چقدر کلاس کار شما بالاتر باشد می‌توانید مشتری را سریع‌تر به نهایی کردن خرید نزدیک کنید. علاوه بر شماره تلفن اینترنتی زیبا برای واتساپ بیزینس شما می‌توانید محصول خودتان را مثل یک کاتالوگ درون واتساپ قرار دهید. حتی می‌توانید ساعت کاری و غیرکاری داشته باشید مثلاً در ساعات غیرکاری برای پیام‌دهنده ناشناس یک متن بفرستید تا بداند به جای درستی مراجعه کرده و شما نیز حتما در ساعت کاری به او جواب خواهید داد. عموما کسب و کارها در پیام‌های بین مشتریان یکسری پاسخ سریع و کوتاه ارائه می‌کنند. مثلاً قیمت‌ها و عکس محصولات شما. امکان جالب واتساپ بیزینس این است که می‌توانید پاسخ‌های عمومی خودتان را در آن ذخیره کنید. در سوالات تکراری با یک اشاره پاسخ آماده را برای او ارسال کنید.

 تلفن ثابت تهران + واتساپ بیزینس + نماد اعتماد الکترونیکی

 هر کسب و کاری به این سه کاره همه کاره نیاز دارد. سرویس تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای شما با حداقل هزینه این امکانات را فراهم می کند. شما می‌توانید به صورت شخصی و ارائه کارت ملی خودتان یک شماره تلفن اینترنتی با سرشماره تهران داشته باشید و در همه جای ایران کسب و کار کنید.

 بعد از دریافت شماره ثابت تهران با اعلام این شماره به واتساپ برای شما پیام صوتی کد واتساپ پخش می‌شود. شما با استفاده از این کد می‌توانید اکانت واتساپ خودتان را فعال کنید. در استفاده از واتساپ بیزینس می‌توانید تا ۴ اکانت واتساپ را روی کامپیوتر خودتان داشته باشید.

برای فعال کردن واتساپ بیزینس روی کامپیوتر گزینه اسکن QR کد را بزنید و روی کامپیوتر خودتان به صفحه خانگی واتساپ روی مرورگر کروم مراجعه کنید. پس از اتصال واتساپ بیزینس روی کامپیوتر دیگر نیازی به فعال بودن روی موبایل شما نیست. هر چهار واتساپ به صورت موازی کار می‌کنند و شما می‌توانید یک کسب و کار اینترنتی کوچک را با استفاده از این روش پیاده‌سازی کنید. حتما نماد اعتماد برای سایت خودتان دریافت کنید. دریافت نماد اعتماد و قرار دادن آن روی سایت شما را معتبر می‌کند. نماد اعتماد را می‌توانید به صورت شخصی و خانگی نیز دریافت کنید. در هنگام دریافت نماد اعتماد از شما خواسته می‌شود که کد احراز هویت تلفنی را دریافت کنید و شماره ثابت کسب و کارتان را تایید کنید. به سامانه نماد زنگ بزنید و کد احراز هویتی را در سامانه نماد ثبت کنید.

چطور یک سه کاره همه کاره داشته باشم؟ تلفن اینترنتی الو ۰۲۱

برای داشتن یک شماره تلفن اینترنتی کافیست به سایت الو ۰۲۱ مراجعه کنید و در سایت ثبت‌نام کنید. انتخاب شماره‌های هشت رقمی با سرشماره تهران را می‌توانید پس از ثبت‌نام ببینید. در انتخاب شماره خود دقت کنید. این شماره به نام صاحب کارت ملی می‌شود. ثبت‌نام و دریافت شماره کمتر از ۵ دقیقه زمان می‌برد و شما می‌توانید با خیال راحت کسب و کارتان را شروع کنید. هزینه تماس‌های خروجی شما معادل تعرفه مخابراتی است. حتما در اولین فرصت به سایت الو ۰۲۱ سر بزنید و اقدام به دریافت تست رایگان بکنید. کمترین هزینه شما برای خرید یک شماره ثابت ماهانه ۳۵ هزار تومان است.

 تلفن اینترنتی + واتساپ بیزینس +تلفن نماد اعتماد فقط ماهی ۳۵ هزار تومان

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الو021 واتساپ بیزینس تلفن اینترنتی شماره تلفن اینترنتی واتساپ بیزینس شما می توانید روی کامپیوتر نماد اعتماد داشته باشید شماره ثابت کسب و کار یک شماره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری فردی که با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا از دستگیری ۲ متهم که با ترفند رسیدساز جعلی از ۷ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پی‌گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته که مالک یک فروشگاه بود دریافتند متهم ابتدا اقدام به خرید از فروشگاه شاکی کرده و در ادامه با نشان دادن رسید واریز وجه به حساب فروشنده در گوشی تلفن همراه خود، مدعی می‌شود که تراکنش بانکی با موفقیت انجام شده و پیامک فروشنده با تأخیر برای وی ارسال می‌شود و در نهایت به همراه جنس خریداری شده از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از مواجهه حضوری با شاکی و مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با استفاده از برنامه رسیدساز جعلی در تلفن همراه خود اعتراف کرد.

سرهنگ مشهدی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۳ نفر از شهروندان با همین ترفند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی گفت: متهم دیگری نیز که با همین ترفند از شهروندان کلاهبرداری کرده بود توسط مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیر شد که این متهم نیز به ۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خصوص افزایش این نوع کلاهبرداری هشدار داده و از شهروندان خواست در معاملات خود از درگاه های مالی معتبر استفاده کرده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، موفق به کشف موادغذایی احتکاری شدند.

وی افزود: کالاهای احتکارشده شامل؛ برنج، قند بسته‌بندی، روغن و مواد شوینده می‌باشد که بنابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۴ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی یک متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلف باید لیست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آشنایی با کابل نسوز
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!